ثبت‌نام ۷۰ هزار داوطلب در دوره‌های ICDL در کشور

علیرضا سلطانی‌فر – مدیر اجرایی بنیاد ICDL ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: سومین همایش سراسری مدیران ICDL کشور با حضور تعدادی از مسوولان کشور و سخنرانی‌ محمدیان ـ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش ـ، …

علیرضا سلطانی‌فر – مدیر اجرایی بنیاد ICDL ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: سومین همایش سراسری مدیران ICDL کشور با حضور تعدادی از مسوولان کشور و سخنرانی‌ محمدیان ـ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش ـ، کفاش ـ معاون ICT آموزشی و مدیر ارشد بنیاد ICDL ایران ـ، چهاربند ـ معاون سازمان فنی و حرفه‌ای و علی‌اکبر – استاد دانشگاه و کارشناس IT – برگزار شد.
او در بیان هدف این همایش خاطرنشان کرد: این همایش به منظور توسعه سواد دیجیتال، تبادل تجربیات مدیران مراکز ICDL و شیوه‌های نوین آموزشی برگزار شد.
وی از تشکیل هفت کمیسیون راه‌های توسعه سواد دیجیتالی در جامعه، تعامل مراکز بنیاد ICDL ایران با آموزش و پرورش، شیوه‌های بازاریابی در سطح مراکز، خدمات پس از صدور گواهینامه، تعامل مراکز بنیاد ICDL با یکدیگر، آموزش برای مدیران مراکز استاندارد در آموزش و آزمون در این همایش خبر داد و برگزاری آن را باعث پر باری نتایج این همایش یک روزه دانست.
او در معرفی بنیاد ICDL اظهار کرد: این بنیاد متولی برگزاری دوره‌های آموزش و آزمون‌های بین‌المللی ICDL/ ECDL در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با تاکید بنیاد جهانی ICDL در ایران آغاز کرد. بنیاد ICDL ایران وابسته به سازمان پژوهش‌ و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش است. مدرک بین‌المللی صادر شده از این بنیاد در ۱۴۹ کشور قابل ارائه و مورد تایید است.
مدیر اجرای بنیاد ICDL به نقل از سالیوان، رئیس هیات مدیره بنیاد ECDL گفت: حدود ۲۴ هزار مرکز آزمون موردتایید در سراسر دنیا وجود دارد و در این بین ایران عضو مهمی از یک جامعه بین‌المللی است که ICDL را در سرتاسر دنیا عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا