ایران از سوی اتحادیه جهانی مخابرات مرکز آموزش آسیا و اقیانوسیه شد

غلامعلی حسنی صدر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس ” توانا ” با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی NGN در خردادماه، اظهار داشت: انتقال دستاوردهای کشورهای پیشرو در زمینه نسل جدید شبکه های مخابراتی(NGN) از جمله مهمترین نتایج برگزاری این کارگاه های آموزشی است. سرپرست دانشکده پست و مخابرات افزود: از طریق برگزاری این …

غلامعلی حسنی صدر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس ” توانا ” با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی NGN در خردادماه، اظهار داشت: انتقال دستاوردهای کشورهای پیشرو در زمینه نسل جدید شبکه های مخابراتی(NGN) از جمله مهمترین نتایج برگزاری این کارگاه های آموزشی است.
سرپرست دانشکده پست و مخابرات افزود: از طریق برگزاری این کارگاه ها علاوه بر انتقال دانش و تجربیات کشور های توسعه یافته در بحث NGN به کشور، از همفکری و مشاوره فنی و علمی اتحادیه جهانی مخابرات ITU برای توانمند سازی و آموزش متخصصین داخلی در جهت پیش برد اهداف کشور برخوردار می شویم.
حسنی صدر یادآور شد: با توجه به اینکه ایران از سوی اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) به عنوان مرکز آموزش در منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شده است بر همین اساس برگزاری این قبیل کارگاه های آموزشی به منظور آموزش و کمک به کشورهای آسیا و اقیانوسیه، یکی از وظایفی است که از سوی ITU بر عهده ایران گذاشته شده است.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر که در وضعیت گذار از شبکه های موجود مخابراتی کشور به نسل جدید این شبکه ها هستیم، استفاده از این تجربیات و مشاوره های فنی می تواند در جهت گیری صحیح و سرعت دستیابی به این اهداف بسیار موثر واقع شود.
به گزارش فارس، کارگاه آموزشی پنج روزه فناوری های جدید مخابراتی (NGN) با شرکت ۲۵ شرکت کننده از ۱۴ کشور و با حضور ۵ مدرس بین المللی در تاریخ ۲۴ خردادماه و با همکاری اتحادیه جهانی مخابرات و شرکت مخابرات ایران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا