پیشرفت‌های۳۰ سال اخیر در حوزه ارتباطات افتخار آمیز بوده است

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمد سلیمانی در آستانه بیستمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پیشرفت های حاصل شده در طول ۳۰ سال گذشته خصوصاً در حوزه ارتباطات بسیار افتخار آمیز بوده است.وی افزود: در ابتدای فعالیت دولت نهم و با بررسی های صورت گرفته در حوزه …

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمد سلیمانی در آستانه بیستمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پیشرفت های حاصل شده در طول ۳۰ سال گذشته خصوصاً در حوزه ارتباطات بسیار افتخار آمیز بوده است.
وی افزود: در ابتدای فعالیت دولت نهم و با بررسی های صورت گرفته در حوزه های مختلف از جمله پست بانک ، مشخص شده که ضعف هایی در شیوه های اجرا وجود داشته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: درآمد پست بانک در دولت قبل اقلب بر اساس خرید اوراق مشارکت با پول ثبت نام تلفن همراه مردم و دریافت سود آن تامین می‌شد و یا در ثبت نام های تلفن همراه سهمی به پست بانک داده می شد که هم از نظر قانونی و هم شرعی شبهه داشته است.
وی ادامه داد:به همین دلیل در نخستین جلسه با مدیران پست بانک، از آنها در خواست کردیم تا تمرکز خود را روی خرده بانکداری قرار دهند و از این طریق بتوانند در جهت سوددهی حلال تلاش کنند و از فعالیت های شبهه ناک پرهیز کنند.
سلیمانی تصریح کرد: حضور پست بانک در دفاتر کوچک در شهرها و روستاها، علاوه برخدمت رسانی مناسب به مردم موجب شد تا منابع مالی و سود این شرکت سالیانه چند برابر شود و این حضور در بیش از ۱۰ هزار نقطه، برکات زیادی داشت.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: مجموعه پست بانک توانست وابستگی خود را با ورود در حوزه هایی مانند ثبت نام تلفن همراه و یا بهره برداری از پول دیگران را برطرف کرده و وضعیتی پایدار و تضمین شده را برای خود رقم بزند.
وی با مطلوب خواندن وضعیت فعلی کشور در حوزه مخابرات، پست و پست بانک، گفت : از مسئولان سایر دستگاه ها می خواهیم که نیازهای خود را در این حوزه ها مطرح کنند تا برای برطرف کردن آن ها، برنامه‌ریزی های لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا