معرفی پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، قیمت مناسب این دو مدل باعث شده است تا مشتریان  به خرید آن تمایل داشته باشند. گوشی ۵۱۳۰ و ۳۱۱۰  که با گارانتی اصلی به بهای ۱۳۰ و ۹۸  هزار تومان به فروش می رسد، توانسته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتریان روبرو شود.صفحه نمایش TFT ،  ارتقا حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار موبنا، قیمت مناسب این دو مدل باعث شده است تا مشتریان  به خرید آن تمایل داشته باشند.
گوشی ۵۱۳۰ و ۳۱۱۰  که با گارانتی اصلی به بهای ۱۳۰ و ۹۸  هزار تومان به فروش می رسد، توانسته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتریان روبرو شود.
صفحه نمایش TFT ،  ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات اصلی گوشی ۵۱۳۰ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی ۳۱۱۰ نوکیا به شمار می آید.
در این میان مدل های ۱۲۰۲  که در لیست گوشی های ارزان قیمت و ساده این برند قرار دارد  با بهای ۳۵ هزار تومان با استقبال مشتریان روبرو شده  است .
در این میان گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت فروش ۱۳۰ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که از دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با استقبال مشتریان روبرو شده و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و افزایش حافظه اصلی توسط مموری کارت از ویژگی های اصلی گوشی ۶۳۰۰ برند نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا با قیمت ۳۴۰ هزار تومان نیز توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند باشد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات اصلی گوشی ۵۸۰۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید نوکیا نیز با قیمت فروش ۲۲۰ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های گوشی ۶۵۰۰ اسلاید به شمار می آید.
به گفته فروشندگان این برند مدل N95 هشت گیگابایتی  که به بهای ۴۴۵ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه به روش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی توسط مموری کارت بهره می برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا