سان‌مایکروسیستم جاوا ارایه می دهد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تک نیوز، شرکت های مذکور به منظور سهولت در مراحل استفاده از برنامه های تلفن همراه و کاهش تعداد آزمایش هایی که توسعه دهندگان نرم افزاری باید به منظور اطمینان از اینکه برنامه هایشان بر روی گوشی های مختلف اجرا شود قصد دارند برنامه جاوا را …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تک نیوز، شرکت های مذکور به منظور سهولت در مراحل استفاده از برنامه های تلفن همراه و کاهش تعداد آزمایش هایی که توسعه دهندگان نرم افزاری باید به منظور اطمینان از اینکه برنامه هایشان بر روی گوشی های مختلف اجرا شود قصد دارند برنامه جاوا را برای تلفن های همراه ارایه کنند.
شرکت سان حدود یک دهه است که برنامه جاوا را برای تلفن های همراه ارایه داده اما در سال های اخیر این پلتفورم توسط آیفون و اندرویید گوگل تحت شعاع قرار گرفته است.
محبوب ترین کاربردهایی که جاوا ارایه داده همچون Pullface  و Bob the Belcher بسیار ساده اند اما هنوز هیچ دلیلی برای اینکه چرا جاوا نمی تواند همان نوع از کاربردهایی را که قابلیت دانلود از فروشگاه هایی چون App Store اپل را داشته باشد ارایه نشده است.
بر اساس این گزارش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه پیشرفته در بازار وجود دارد که پیش بینی می شود تا چند سال آینده چهار برابر شود.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا