زمان صرف شده برای “فیس بوک” به حدود ۱۴ میلیارد دقیقه رسید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقات نیلسن که ترافیک وب را مورد تجزیه تحلیل قرار داد تعداد دقایقی را که آمریکایی ها بر روی شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند بیش از ۸۳ درصد در ماه آوریل (فروردین) نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد داشته است.بر اساس گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقات نیلسن که ترافیک وب را مورد تجزیه تحلیل قرار داد تعداد دقایقی را که آمریکایی ها بر روی شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند بیش از ۸۳ درصد در ماه آوریل (فروردین) نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد داشته است.
بر اساس گزارش نیلسن شبکه اجتماعی فیس بوک هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و تعداد دقایق صرف شده برای این وب سایت اجتماعی ۷۰۰ درصد سال به سال رشد داشته و در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) امسال به ۹/۱۳ میلیارد دقیقه رسیده، در حالی که این میزان در مدت زمان مشابه سال قبل ۷/۱ میلیارد دقیقه بوده است.
به این ترتیب شبکه اجتماعی فیس بوک جایگاه شماره یک را طی چهار ماه متوالی به خود اختصاص داد.
شبکه اجتماعی  MySpace نیز عنوان دومین وب سایت محبوب را به خود اختصاص داد و این درحالی بود که سال قبل ۳/۷ میلیارد دقیقه زمان صرف شده برای آن ثبت شد اما امسال این میزان به ۹۷/۴ میلیارد دقیقه کاهش یافت.
بر این اساس وب سایت‌های “بلاگر”، “Tagged.com”، “Twitter.com” به ترتیب عنوان سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
گزارش‌ها حاکی است با توجه به دقایق صرف شده بر روی وب سایت توییتر، نسبت به سال قبل ۷۱۲/۳ درصد در ماه آوریل نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا