نگاهی به بازار گوشی تلفن همراه در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار  سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، در هفته ای که گذشت افزایش عرضه باعث شده تا گوشی های تلفن همراه در سرازیری قیمت ها قرار گیرد.کاهش نقدینگی مردم یکی دیگر از دلایل اصلی بود که از سوی فروشندگان به عنوان کاهش خریدوفروش گوشی های تلفن همراه عنوان شد.در هفته ای …

به گزارش خبرنگار  سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، در هفته ای که گذشت افزایش عرضه باعث شده تا گوشی های تلفن همراه در سرازیری قیمت ها قرار گیرد.
کاهش نقدینگی مردم یکی دیگر از دلایل اصلی بود که از سوی فروشندگان به عنوان کاهش خریدوفروش گوشی های تلفن همراه عنوان شد.
در هفته ای که گذشت گوشی هایی که در میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان  ریال قرار داشتند بیشترین تقاضای عموم مردم را به خود اختصاص داد. هر چند که سایر گوشی های گران قیمت نیز به صورت محدودی مورد خرید و فروش قرار گرفت.
در هفته ای که گذشت بیشترین نوسان قیمت ها مربوط به گوشی های نوکیا و سونی اریکسون بود که با تعدیل قیمت چشمگیری در بازار به فروش رسید.
در هفته گذشته گوشی های سونی اریکسون  و موتورولا نیز با گارانتی غیر اصلی با کاهش قیمت همراه بود به طوری گوشی های خوش فروش این دو برند بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان با کاهش قیمت همراه شدند.
گوشی های ال جی که به تازگی در مدل های مختلف با گارانتی اصلی در بازار عرضه شده است در هفته گذشته نیز با نوسان قیمت اندک در بازار به فروش رسید.
در هفته گذشته بازار  گوشی های چینی نیز همانند سایر برندها با بی رونقی روبرو بود به طوری که کاهش خریدوفروش  این نوع گوشی ها به این بی رونقی دامن زد.
 با این وجود فعالان بازار گوشی تلفن همراه برآورد دقیقی ازپیش بینی  کاهش قیمت ها ندارند و معتقدند به دلیل گستردگی بیش از حد فعالیت واردکنندگان غیرقانونی ، وضعیت کاهش قیمت ها قابل پیش بینی نیست.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا