نوکیا گوشی های دارای صفحه لمسی در هند عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  نوکیا علی رغم بهای زیاد این سری از گوشی ها درنظر دارد فروش آنها را در هند گسترش دهد .” وینت تانیچا” مدیر نوکیا در هند در گفت و گو با نشریه ” اکانومیک تایمز”  گفت :  مطالعات نشان داده گوشی های  تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  نوکیا علی رغم بهای زیاد این سری از گوشی ها درنظر دارد فروش آنها را در هند گسترش دهد .
” وینت تانیچا” مدیر نوکیا در هند در گفت و گو با نشریه ” اکانومیک تایمز”  گفت :  مطالعات نشان داده گوشی های  تلفن همراه دارای صفحه نمایش لمسی تا سال ۲۰۱۲ میلادی ، نزدیک  ۴۰ درصد از گوشی های بازار هند را شامل خواهد شد و این فرصت خوبی است برای ما تا از این فرصت عالی استفاده کنیم.
وی افزود : ما پیش از این منتظر کامل شدن فن آوری لمسی بودیم و حال با تکمیل این فن آوری ، زمان مناسب برای عرضه گوشی های یاد شده فراررسیده است.
قیمت این گوشی ها بالای ۱۳۰۰ هزار روپیه ( هردلار برابراست با ۱۴۲/۴۷ روپیه هند ) خواهد بود ولی شرکت نوکیا انتظار دارد بتواند گوشی های یاد شده را با قیمت ۱۰ هزار روپیه در سال آینده میلادی در هند عرضه کند.
شرکت نوکیا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسیس شده و دفتر مرکزی آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد.
این شرکت درزمینه صنعت ارتباط از راه دور و تولید کالاهایی از قبیل گوشی های تلفن همراه ، کامپیوتر  ، نرم افزار و سرویس شبکه فعالیت دارد.
شرکت نوکیا در فصل سوم ۲۰۰۸ میلادی ۸/۱۱۷ میلیون گوشی تلفن همراه به بازار ارایه کرده است و سهام این شرکت در بازار های جهانی به ۴/۳۹ درصد رسیده است که در مقایسه زمان مشابه سال گذشته با ارایه ۷/۱۱۱ میلیون تلفن همراه و سهام ۶/۳۸ درصدی از ۵/۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
تعداد کارکنان این شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ میلادی ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا