پرفروش ترین های گوشی های سونی اریکسون در بازار تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات این مدل ها باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند.سه مدل گوشی W595 ، C902 و T700 سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۰۶ ، ۲۵۹ و ۱۹۴ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات این مدل ها باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
سه مدل گوشی W595 ، C902 و T700 سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۰۶ ، ۲۵۹ و ۱۹۴ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی W595  است و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی مدل C902 به شمار می آید.
گوشی T700 نیز از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار  رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳مگاپیکسل و حافظه داخلی ۲۵ مگابایتی برخوردار است.
در این میان گوشی S500 این برند که از دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است تاکنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
این گوشی با گارانتی رسمی به بهای ۱۳۲ هزار تومان به فروش می رسد دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 است.
همچنین گوشی k850 سونی اریکسون که باگارانتی اصلی به بهای ۲۶۶  هزار تومان فروخته می شود در بازار تلفن همراه با استقبال خوبی روبرو شده است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت Memory Stick Micro (M2)/microSD    تا چهار گیگابایت از جمله مشخصات فنی گوشی k850 محسوب می شود.     
گوشی K810 که با گارانتی  رسمی به بهای ۱۸۷هزار تومان فروخته می شود که نیز از دیگر گوشی های برند سونی اریکسون است که دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.
 به گفته فروشندگان، مدل T303 سونی اریکسون نیز مشتریان خاص خود را دارد  که با قیمت ۸۳ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
صفحه نمایشTFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، حافظه داخلی  هشت مگابایت از ویژگی های گوشی T303 سونی اریکسون به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا