چند خبر از تازه های تلفن همراه

بلندگو بلوتوث ضد آب به بازار عرضه شد موبنا – بلند گو بلوتوث جدید ضد آب قابل اتصال و استفاده با انواع تجهیزات صوتی به بازار عرضه شد.به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تکناباب” ،  از این بلندگو می توان درشرایط گوناگون حتی هنگام شنا در استخر نیز استفاده کرد.بلندگو بلوتوث …

بلندگو بلوتوث ضد آب به بازار عرضه شد

موبنا – بلند گو بلوتوث جدید ضد آب قابل اتصال و استفاده با انواع تجهیزات صوتی به بازار عرضه شد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تکناباب” ،  از این بلندگو می توان درشرایط گوناگون حتی هنگام شنا در استخر نیز استفاده کرد.
بلندگو بلوتوث جدید  طوری طراحی و ساخته شده است که ظاهر آن به شکل یک توپ است و بدون اینکه آب به داخل آن نفوذ کند و موجب اختلال درسیستم ها و کار آن شود ،  روی آب شناور می ماند.
کاربرانی که مایل هستند هنگام شنا و یا استفاده از استخر همزمان از شنیدن موسیقی نیز لذت برده و احساس آرامش کنند ، می توانند بدون نگرانی از نفوذ آب و مشکلات جانبی ، از این بلندگوی بلوتوث جدید استفاده کنند.
روی این بلند گوی بلوتوث جدید کلیدهایی برای خاموش و روشن کردن و همچنین کم وزیاد کردن ولوم صد  تعبیه شده است.
قیمت فروش بلند گوی ضد آب یاد شده  ۴۰ دلار اعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

سونی گوشی پلی استیشن همراه جدید معرفی کرد

موبنا – شرکت ژاپنی ” سونی” ( Sony ) گوشی پلی استیشن جدید با نام ” پی اس پی گو ” ( PSP Go ) را معرفی کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” گیمینگ کنسول نت ورک” ، گفته می شود این وسیله با نام ” یی ۳ – ۲۰۰۹″ (  E3 2009 ) به بازار عرضه می شود.
این گوشی به شکل کشویی طراحی و ساخته شده و دوطرف آن به شکل نیم دایره بوده و  با داشتن  صفحه نمایش بزرگ ،  بسیاری از بازیهای رایانه ای با استفاده از آن قابل دسترسی است.
گوشی یاد شده دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ؛ بلوتوث داخلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی است.
قیمت فروش و زمان عرضه این گوشی پلی استیشن اعلام نشده است.
 شرکت سونی / Sony درسال ۱۹۴۹ در ژاپن تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر توکیو قراردارد. این شرکت در زمینه صنایع الکترونیکی و تولیدات میزان دارایی های این شرکت درسال ۲۰۰۹ میلادی ۵/۲۳۰ میلیاردد دلار اعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

کنالیس آتم دو گوشی لوکس به بازار معرفی کرد

موبنا –”کنالیس آتم ” (Knalihs Athem) دو گوشی تلفن همراه لوکس و جواهرنشان بلک بری و نوکیا را به بازار معرفی کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “اینتو موبایل” ، این  طراح و سازنده جواهرات از سوییس ، گوشی های لوکس و الماس نشان ” بلک بری بولد آکا ” و ” دیاموند نوکیا ۸۸۰۰ کربن آرته” را معرفی کرد.
تزیین  گوشی های یادشده با دست و با دقت و ظرافت و با استفاده از  سنگ های گرانقیمت الماس و یاقوت های بی رنگ انجام شده است.
گوشی بلک بری تزیین شده و الماس نشان یاد شده با نام ” بلک بیوتی” (Black Beauty)  و گوشی نوکیا نیز با نام ” اسنو وایت” (Snow White) معرفی شده اند.
این هنرمند سوییسی در تزیین این دو گوشی همچنین ازالماس های طبیعی تراش خورده در رنگ های صورتی ، زرد ، مشکی ، شرابی و سفید استفاده کرده است.
جزییات بیشتر درباره این دو گوشی لوکس از جمله قیمت فروش و زمان عرضه به بازار ، اعلام نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا