اخبار کوتاه حوزه ict

گوشی بعدی اپل چگونه است؟موبنا- بر اساس اطلاعاتی که در یک وب سایت چینی درز کرده به نظر می رسد که اپل طرح یک گوشی دیگر را در سر می پروراند که از ویژگی های بیشتری برخوردار خواهد بود.به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس اطلاعاتی که در باره گوشی …

گوشی بعدی اپل چگونه است؟
موبنا- بر اساس اطلاعاتی که در یک وب سایت چینی درز کرده به نظر می رسد که اپل طرح یک گوشی دیگر را در سر می پروراند که از ویژگی های بیشتری برخوردار خواهد بود.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس اطلاعاتی که در باره گوشی بعدی اپل درز کرده گفته می شود که این گوشی جدید از قطب نما و قدرت زوم خودکار بر خوردار است.
ویژگی زوم خودکار برای دوربین گوشی کاربرد دارد که کاربر بر روی هر بخشی که دوست داشت و خواست بتواند زوم کند، از این ویژگی همچنین برای ضبط ویدیو هم می توان بهره برد.
احتمال می رود که همه این اخبار در حد شایعه باشند اما بسیاری از وب سایت ها تصاویری مبنی بر گوشی بعدی آیفون از این وب سایت چینی برداشته و به نقل از گوگل اظهاراتی به آن افزوده ند.
مایکروسافت کنسول دیگری از خانواده Xbox به بازار می فرستد
مایکروسافت اعلام کرد که یک کنسول بازی جدید از سری Xbox 360  هفته آینده روانه بازار می کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز ،این کنسول جدید با نام E3 به بازار می آید و مایکروسافت اعلام کرده که در این کنسول جدید دوربین هم اضافه کرده تا به رقیب سرسختی برای Wii نینتندو تبدیل شود.
مطالعات گروه تحقیقاتی NPD  نشان داده که Xbox 360  کنسولی است که بازی سازان مهم  و قدری برای آن بازی ارایه کرد و ناشران این بازی ها توانستند ۹/۵ میلیارد دلار بازی بفروشند .
در ماه آوریل مایکروسافت در آمریکا ۱۷۵ هزار دستگاه کنسول بازی Xbox 360  فروخت .
پیش بینی می شود کنسول بازی E3 که هفته آینده توسط مایکروسافت رونمایی می شود میدان رقابت کنسول های بازی را تحت الشعاع قرار داده و باعث رشد بیش از پیش برند Xbox  در سراسر دنیا شود.
اولین نت بوک لنوو با تراشه Nvidia معرفی شد
موبنا- لنوو اولین نت بوک خود با فناوی گرافیکی Ion Nvidia  را با نام IdeaPad S12  را معرفی کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، IdeaPad S12  اولین نت بوکی است که از گرافیک پرقدرت و فناوری گرافیکی Ion Nvidia بهره می برد.
IdeaPad S12  دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی است و کمتر از یک اینچ ضخامت دارد.
این نت بوک قادر است ۶ ساعت شارژ نگه دارد.
از ویژگی های دیگر این نت بوک می توان به اتصالات Wi-Fi و اسلات کارت ExpressCard و نیز پشتیبانی از سرویس های شبکه ۳G اشاره کرد.
درباره قیمت و زمان دقیق عرضه IdeaPad S12   هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا