پخش تبلیغات بعد از اعلام شماره تلفن در مرکز ۱۱۸ اجرایی شد

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این مطلب ادامه داد:‌ اشخاص حقیقی یا حقوقی که خواهان اعلام تبلیغات نوع راهبردی شرکت فعالیت خود از سوی مرکز ۱۱۸ با مراجعه به دفتر روابط عمومی‌ مخابرات استان تهران و عقد قرارداد متن مورد نظر را به روابط عمومی‌ تحویل دهند.وی …

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این مطلب ادامه داد:‌ اشخاص حقیقی یا حقوقی که خواهان اعلام تبلیغات نوع راهبردی شرکت فعالیت خود از سوی مرکز ۱۱۸ با مراجعه به دفتر روابط عمومی‌ مخابرات استان تهران و عقد قرارداد متن مورد نظر را به روابط عمومی‌ تحویل دهند.
وی افزود:‌ بعد از دریافت متن از روابط عمومی، ‌مرکز ۱۱۸ آن را به فایل صوتی تبدیل می‌کند و در زمان‌هایی بین ۱۵ تا ۴۵ ثانیه بعد از اعلام شماره تلفن مورد نظر پخش می‌کند.
به گفته‌ی ‌آزاد‌، تعرفه‌ بهره‌مندی از این خدمت به صورت ثانیه – ماهی است و این واحد زمانی به میزان یک هزار تومان از سوی هیات مدیره مخابرات تهران به تصویب رسیده است. به طور مثال برای پخش تبلیغات ۱۵ ثانیه‌ای ماهیانه ۱۵ هزار تومان از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی دریافت می‌شود.
آزاد همچنین اظهار کرد: در راستای برنامه توسعه‌ای مرکز ۱۱۸ مخابرات استان تهران نزدیک به ۲۰۰ اپراتور به تعداد اپراتورهای این مرکز اضافه می‌شود تا نهایتا به عدد هزار اپراتور برسد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با افزایش تعداد اپراتورهای مرکز ۱۱۸ به هزار عدد قطعا وضعیت پاسخگویی به متقاضیان بهبود خواهد یافت. در حال حاضر با تزریق اپراتورهای جدید آمار پاسخگویی روزانه نسبت به روزهای مشابه سال گذشته بهتر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا