جديدترين گوشي سامسونگ به بازار عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” پرس” ،  اين گوشي که با کدنام Samsung SCH-u440 هم شناخته مي شود ، به شکل دو کفه اي (تاشو) طراحي و ساخته شده است.اين گوشي که با دورنگ صورتي و مشکي به بازار عرضه مي شود ، داراي قابليت ها و سيستم هاي گوناگون …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” پرس” ،  اين گوشي که با کدنام Samsung SCH-u440 هم شناخته مي شود ، به شکل دو کفه اي (تاشو) طراحي و ساخته شده است.
اين گوشي که با دورنگ صورتي و مشکي به بازار عرضه مي شود ، داراي قابليت ها و سيستم هاي گوناگون از جمله بلوتوث استريو ، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي ، قابليت پخش موسيقي ،  حافظه بيروني با ظرفيت ۱۶گيگابايت مناسب براي ثبت وضبط عکس ، موسيقي و تصاوير ويديويي ، صفحه کليد کامل مدل QWERTY و صفحه نمايش ( با نماي افقي)  2/2 اينچي / QCIF / TFT / با ۲۶۲ هزار رنگ است.
اين گوشي که دراندازه هاي ۵۵/۲ – ۹۴/۲- ۸۲/۰ اينچ طراحي و ساخته شده ،  داراي يک صفحه نمايشگر تاريخ و ساعت در قسمت رويي نيز هست.
قيمت وزمان عرضه اين گوشي به بازار اعلام نشده است.
شرکت سامسونگ الکترونيک درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد و دفترمرکزي آن در شهر “سئول” – پايتخت – قراردارد.
اين شرکت در زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۶ ميلادي ، ۱۵۸ ميليارد دلار و سود خالص آن ۹/۱۲ ميليارد دلار اعلام شد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا