كيوسك هاي تشخيص اصالت گوشي هاي نوكيا داير مي شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، شرکت نوکيا در ايران ظهر امروز در يک جلسه مطبوعاتي ، تاسيس کيوسک هاي تشخيص اصالت گوشي در پاساژهاي تلفن همراه را گام جديد و مهمي در جهت حمايت از حقوق مصرف کنندگان و راهنمايي آنان براي خريد گوشي هاي رسمي و قانوني نوکيا دانست.طي اين مراسم نوکيا از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، شرکت نوکيا در ايران ظهر امروز در يک جلسه مطبوعاتي ، تاسيس کيوسک هاي تشخيص اصالت گوشي در پاساژهاي تلفن همراه را گام جديد و مهمي در جهت حمايت از حقوق مصرف کنندگان و راهنمايي آنان براي خريد گوشي هاي رسمي و قانوني نوکيا دانست.
طي اين مراسم نوکيا از طرح جديد حمايت از مصرف کننده خود ، جهت اطمينان از اصالت گوشي ها در مراکز خريد خبر داد.
“عليرضا شفيع پور” مدير ارشد نوکيا در ايران دراين باره گفت: ” نوکيا همواره به بازار موبايل ايران متعهد است و اين تعهد نه تنها شامل ارائه مجموعه متنوعي از گوشي هاي موبايل براي هر سليقه و قدرت خريدي بوده ، بلکه در اين ميان استراتژي خدمات حمايت از مصرف کننده نوکيا در ايران نيز از اهميت بسياري برخوردار است.
وي با بيان اينكه گارانتي کشوري نوکيا يک گام اساسي در جهت يکسان سازي کيفيت خدمات پس از فروش براي کليه خريداران گوشي هاي رسمي نوکيا است ادامه داد: گوشي هاي نوکيا که با گارانتي رسمي در ايران عرضه مي شود بطور كلي داراي پشتيباني از زبان فارسي هستند.
شفيع پور همچنين درباره عرضه گوشي هاي گارانتي دار تقلبي مشابه نوکيا در ايران گفت: با شرکت هايي که به جعل کارت گارانتي هاي نوکيا در بازار پرداخته اند برخورد قانوني شده است.
در ادامه اين نشست نيز هومن معصومي راد – مديرخدمات پس از فروش نوکيا در ايران- ضمن برشمردن اين خدمات گفت : يکي از اين خدمات بارز مرکز تلفن تماس به عنوان اصلي ترين نقطه تماس مصرف کنندگان ايراني با نوکيا جهت سوال و کسب هرگونه راهنمايي راجع به گوشي ها است.
وي گارانتي کشوري نوکيا در ايران را تنها معيار قانوني بودن گوشي اعلام کرد و ادامه داد: ما هرگز از حمايت و پشتيباني مصرف کنندگان نوکيا دست بر نمي داريم و همواره در کنار آنان هستيم و اين همراهي و حمايت از جعبه گوشي هاي موبايل آغاز مي شود به طوري که خريدار با مشاهده کارت گارانتي کشوري نوکيا مي تواند از اصالت گوشي خود مطمئن شود و آن را از گوشي مشابه غير قانوني اش تمييز دهد .
به گفته مديرخدمات پس از فروش نوکيا ، مصرف کننده مي تواند با تماس با مرکز تماس نوکيا در ايران (۲۳۰۱۳) و با ارائه شماره سريال گوشي خود کاملاً از اصالت گوشي مورد نظر اطمينان حاصل کند.
وي با بيان اينكه سرويس پاسخگوي خودکار تشخيص اصالت شماره سريال توسط SMS  از برنامه هاي نوكيا در آينده نزديک است گفت: پايگاه تماس نوکيا در ايران در کشور مالزي و شهر کوالالامپور قرار دارد که از طريق برقراري تماس از ايران به اين مرکز وصل مي شويم و پاسخگوي تمامي سوالات مشتريان مي باشد.
معصومي راد ادامه داد: ايران به عنوان يکي از پرتماس ترين کشورهاي خاورميانه به اين پايگاه به شمار مي آيد که طي يک سال  سه هزار و پانصد تماس  و طي يک ماه گذشته ۳۴۸ تماس به اين پايگاه برقرارشده است.
مديرخدمات پس از فروش نوکيا در ايران گفت: مشتريان نوکيا در صورت خريد هر يک از مدل هاي اين برند به راحتي مي تواند با وصل شدن به شمار ه ۲۳۰۱۳ از اصل بودن گوشي مورد نظر مطمئن شود؛ همچنين مشتريان در صورت داشتن هرگونه سوال مبني بر فني، تکنيکي و غيره به راحتي مي توانند با تماس به پايگاه تماس نوکيا در ايران به رفع مشکلشان بپردازند.
وي با بيان اينكه جهت حمايت از مصرف کننده برنامه هاي مختلفي داريم که تنها به گارانتي ختم نمي شود افزود: از طريق پايگاه تماس نوکيا و راه اندازي SMS مي توان به پشتيباني از مشتريان نوکيا پرداخت که توسط راه اندازي اين مرکز SMS مي توان به راحتي اصل بودن گوشي را چک کرد.
معصومي با اشاره به شرکت هاي عرضه کننده خدمات پس از فروش به مشتريان گفت: سه شرکت اتصالات ، ايراتل و ايرانيان همراه سرويس در ايران تنها به عرضه سرويس خدمات پس از فروش مي پردازد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا