همه مشتركان همراه اول از تماس‌هاي ناموفقشان آگاه مي‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به گفته مسوولان مربوطه راه‌اندازي هر سرويس براي مشتركان كل كشور نيازمند فعال‌سازي سرويس مربوطه در همه سوييچ‌ها است و با توجه به اينكه سايت شركت ارتباطات سيار ايران داراي سه سوئيچ از وندورهاي مختلف است براي فعال‌سازي سرويس ارائه اطلاعات تماس‌هاي ناموفق در كل كشور بايد شرايطي …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به گفته مسوولان مربوطه راه‌اندازي هر سرويس براي مشتركان كل كشور نيازمند فعال‌سازي سرويس مربوطه در همه سوييچ‌ها است و با توجه به اينكه سايت شركت ارتباطات سيار ايران داراي سه سوئيچ از وندورهاي مختلف است براي فعال‌سازي سرويس ارائه اطلاعات تماس‌هاي ناموفق در كل كشور بايد شرايطي ايجاد كند كه مشترك در كل كشور و در هر جا كه تحت پوشش همراه اول است بتواند سرويس مذكور را داشته باشد.
استفاده از اين سرويس كه فعلا در استان مركزي به صورت پايلوت انجام شده، براي مشترك هزينه‌اي ندارد ولي بعد از اجرا شدن اين طرح در كل كشور براي آن هزينه‌اي مشخص خواهد شد.
استفاده از سرويس‌هايي مثل سرويس ارائه اطلاعات تماس‌هاي ناموفق به گونه‌اي است كه اگر مشترك با ورود به محدوده‌ي خاصي كه مختص يك سوئيچ است مي‌تواند سرويس بگيرد؛ با توجه به راه‌اندازي سرويس ارائه اطلاعات تماس‌هاي ناموفق در استان مركزي به دليل اينكه اين سرويس در فضاي محدودي قابل استفاده است و سايت استان مركزي نيز مربوط به يك سوئيچ خاص است اين استان موفق به راه‌اندازي اين سرويس شده است.
اين سرويس به صورت پايلوت در اين استان راه‌اندازي شده كه مشتركان اين استان براي فعال‌سازي اين سرويس بايد به بخش تنظيمات گوشي خود مراجعه كرده و گزينه CALL DIVERT و پس از آن گزينه VOICE CALL را انتخاب كنند و پس از انتخاب اين گزينه كد ۰۹۹۱۳ را وارد كرده و اين سيستم را در گوشي خود فعال كنند.
به گفته مدير عامل شركت مخابرات استان مركزي همچنين براي اجراي اين طرح در كل كشور مذاكراتي با شركت ارتباطات سيار ايران انجام شده و در آن صورت مشتركان براي استفاده از اين سرويس بايد هزينه بپردازند.
به گزارش ايسنا، فعال سازي اين سرويس براي همه مشتركان بايد در تمام سوييچ‌ها و نقاط اين سرويس‌ قابل دسترس باشد و ظاهرا شركت ارتباطات سيار ايران در حال فعاليت و راه‌اندازي اين سرويس در كل كشور است. همچنين استان‌ها و يا شهرهايي كه قصد راه‌اندازي اين سرويس را دارند بايد بتوانند اين سرويس را در تمام سوئيچ‌هاي خود فعال كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا