گوگل از خريد روزنامه منصرف شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، مدير اجرايي گوگل اعلام کرد که گوگل قصد داشت از Google.org براي پشتيباني از اخبار تجاري استفاده کند.اما بر اساس تحقيقاتي که گوگل در اين زمينه انجام داد دريافت که خريد يک روزنامه براي اين شرکت بسيار گران خواهد بود و بدهي زيادي را …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، مدير اجرايي گوگل اعلام کرد که گوگل قصد داشت از Google.org براي پشتيباني از اخبار تجاري استفاده کند.
اما بر اساس تحقيقاتي که گوگل در اين زمينه انجام داد دريافت که خريد يک روزنامه براي اين شرکت بسيار گران خواهد بود و بدهي زيادي را براي گوگل در بر خواهد داشت.
به جاي اين کار گوگل با روزنامه هايي چون واشنگتن پست و ديگر روزنامه ها براي بهبود محصولات آنلاين و همکاري با ناشران براي ساخت وب سايت آنها همکاري مي کند به اين ترتيب به لحاظ تبليغات و بازاريابي براي گوگل به صرفه تر خواهد بود.
بر اساس اين گزارش با توجه به بحران اقتصادي روزنامه هاي آمريکايي به تازگي در سراشيبي افتاده اند زيرا درامد حاصل از تبليغات چاپي به شدت کاهش يافته است زيرا خوانندگان به سمت اخبار رايگان و آنلاين روي آورده اند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا