سيتي زن ساعت مچي مجهزبه دوربين و بلوتوث عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” اسلش گير” ، اين ساعت مچي براحتي با استفاده از فن آوري اتصال بي سيم بلوتوث به گوشي تلفن همراه متصل مي شود.کاربر مي تواند با اتصال اين ساعت مچي به گوشي تلفن همراه ،  دوربين گوشي را راه اندازي کند ، به ايميل هايش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” اسلش گير” ، اين ساعت مچي براحتي با استفاده از فن آوري اتصال بي سيم بلوتوث به گوشي تلفن همراه متصل مي شود.
کاربر مي تواند با اتصال اين ساعت مچي به گوشي تلفن همراه ،  دوربين گوشي را راه اندازي کند ، به ايميل هايش دسترسي داشته باشد و تمام پيامهاي رسيده را که درگوشي ضبط شده ، ببيند.
اين ساعت مچي چندکاره در دو رنگ مشکلي با نوار هاي سفيدرنگ و رنگ نقره اي با نوارهاي متاليک – با قابليت ها و کارکردهاي يکسان – عرضه مي شود.
ساعت مچي سيتي زن AIBATO M در اندازه هاي ۶/۴۳ – ۳/۵۴- ۳/۱۳ ميلي متر و وزن حدود ۱۰۰ گرم طراحي وساخته شده است.
اين ساعت داراي وسيله اي است که با استفاده از آن مي توان ساعت را روي ميز قرارداد.ساعت ياد شده داراي باتري باظرفيت مناسب براي استفاده تا ۵ روز ، هشداردهنده صوتي و تصويري و سيستم ويبره است.اين ساعت مچي جالب که قابليت کار با گوشي هاي شارپ و سافت بانک را دارد ، قراراست از اول ماه ژوئن در بازار ژاپن عرضه شود.
قيمت فروش اين وسيله هنوز اعلام نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا