” موبيادو ” گوشي لوکس با لايه طلا معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” اسلش فون” ،  اين گوشي نسخه جديدتر گوشي مدل ۱۰۵GCB است که درطراحي وساخت آن از ساعت هاي مکانيکي ساخت سوييس استفاده شده است.درساخت بدنه يا قاب اين گوشي از يک لايه فلز طلا با قطر ۱۰ ميکرون و با عيار ۱۸ قيراط استفاده شده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” اسلش فون” ،  اين گوشي نسخه جديدتر گوشي مدل ۱۰۵GCB است که درطراحي وساخت آن از ساعت هاي مکانيکي ساخت سوييس استفاده شده است.
درساخت بدنه يا قاب اين گوشي از يک لايه فلز طلا با قطر ۱۰ ميکرون و با عيار ۱۸ قيراط استفاده شده است.
پيچ هاي بکاررفته دراين گوشي از جنس فلز مفرغ و کليد هاي آن از جنس کريستال گرانقيمت که بالايه اي از طلاي قرمز۱۸ قيراطي پوشيده شده ، ساخته شده است.
گوشي PRO105GCB Rose بدون قفل بوده و داراي سيستم اتصال ۴ باندي GSM/EGSM  با فرکانس هاي ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتس و سيستم اتصال ۲ باندي شبکه WCDMA با فرکانس هاي ۸۵۰ / ۲۱۰۰ مگاهرتس،  دوربين ۲ مگاپيکسلي ، يک دوربين ويديويي ، صفحه نمايش ۲ اينچي با ۱۶ ميليون رنگ ، بلوتوث ، سيستم اتصال ميکرو يو اس بي ، حافظه داخلي با ظرفيت يک گيگابايت ، قابليت پخش موسيقي با فرمت هاي AAC, eAAC+  و فرمت هاي صوتي ام پي تري است.
اين گوشي با شبکه هاي GSM/EGSM و WCDMA در آمريکاي شمالي ، اروپا ، آسيا ، آفريقا ، آسيا – پاسيفيک و آمريکا جنوبي سازگاراست.
قيمت فروش و زمان عرضه اين گوشي به بازار اعلام نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا