تقاضا براي گوشي xpressmusic 5800 نوکيا افزايش يافت

“محمود بهجتي اردکاني” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: از زمان ورود گوشي xpressmusic 5800 نوکيا به بازار تلفن همراه، شاهد استقبال مشتريان از اين مدل گوشي شده ايم.وي افزود: اين گوشي با امکانات بالا تا کنون توانسته مورد خريدوفروش اکثر مشتريان واقع شود و در ليست پرفروش ترين هاي …

“محمود بهجتي اردکاني” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: از زمان ورود گوشي xpressmusic 5800 نوکيا به بازار تلفن همراه، شاهد استقبال مشتريان از اين مدل گوشي شده ايم.
وي افزود: اين گوشي با امکانات بالا تا کنون توانسته مورد خريدوفروش اکثر مشتريان واقع شود و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند جاي گيرد.
اردکاني تصريح کرد: گوشي xpressmusic 5800 نوکيا  با گارانتي رسمي نوکيا با قيمت ۳۲۰ هزار تومان  در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
مشخصات فني اين گوشي به شرح زير است: xpressmusic 5800 يک گوشي صفحه لمسي با قابليت پخش فايل هاي چندرسانه اي است که از سرويس GPS هم پشتيباني مي کند.
اين گوشي داراي دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي، سيستم عامل سيمبيان سري s60، صفحه نمايش ۲/۳ اينچي و حافظه هشت گيگابايتي با گنجايش هشت هزار قطعه موسيقي است. شرکت نوکيا ۱۲۰ قطعه موسيقي فارسي را از انواع مختلف به رايگان در دستگاه بارگذاري کرده است.
يکي از مشخصه هاي مهم اين گوشي داشتن نرم افزار (برنامه) media bar است که امکان دسترسي آسان تر به آهنگ ها، گالري عکس و مرور وب را به کاربر مي دهد. ۵۸۰۰ xpressmusic نوکيا از ۶۰ زبان زنده دنيا پشتيباني مي کند و به صفحه کليد مجازي الفايي، صفحه کليد مجازي qwerty و قلم نوري مجهز است.اين گوشي ۱۰۹ گرمي با ترکيب رنگ بندي مشکي ، قرمز و آبي توليد مي شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا