سرويس جديد موبايلي براي تجار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” پرس” ،  اين سرويس توسط شرکت آمريکايي ” سيتي گروپ” / Citigroup طراحي و عرضه شد.کاربران با استفاده از اين سرويس جديد مي توانند به امور تجاري مورد علاقه شان پرداخته و نتايج کاروفعاليت شان را از طريق اين برنامه روي گوشي هاي همراه پيگيري …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” پرس” ،  اين سرويس توسط شرکت آمريکايي ” سيتي گروپ” / Citigroup طراحي و عرضه شد.کاربران با استفاده از اين سرويس جديد مي توانند به امور تجاري مورد علاقه شان پرداخته و نتايج کاروفعاليت شان را از طريق اين برنامه روي گوشي هاي همراه پيگيري و مشاهده کنند.
تا قبل از عرضه اين سرويس ، امکان پيگيري و مشاهده نتيجه عمليات وفعاليت هاي تجاري از جمله فعاليت در بورس ، از طريق گوشي تلفن همراه امکان پذير نبود.
کابران گوشي هاي آيفون و آيپاد تاچ مي توانند در هر مکان که باشند ، به نتايج فعاليت هاي تجاري شان دسترسي داشته و آنرا تجزيه و تحليل کنند.
شرکت Citigroup Inc. که بانام Citi فعاليت مي کند يک شرکت ارايه دهنده خدمات تجاري است که در شهر نيويورک قراردارد و درآوريل سال ۱۹۹۸ ميلادي تاسيس شده است.
بنابراعلام Forbes Global 2000 درماه مارس سال ۲۰۰۷ ميلادي ،  اين شرکت بزرگترين شرکت دنيا با دارايي به ارزش ۲/۲ تريليون دلار ( تا جولاي ۲۰۰۷ ميلادي ) است. اين شرکت داراي ۳۳۲ هزار کارمند درسراسر دنيا است و افزون بر ۲۰۰ ميليون مشترک در بيش از يک صد کشور درسراسردنيا دارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا