پرفروش ترين گوشي ها در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، قيمت مناسب و امکانات مدل هاي فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند. گوشي ۱۶۶۱ نوکيا که در ليست گوشي هاي ارزان قيمت اين برند قراردارد با بهاي ۵۰ هزار تومان توانسته مورد استقبال اکثر مشتريان قرار داشته باشد.اين مدل نوکيا که از امکانات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، قيمت مناسب و امکانات مدل هاي فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند. گوشي ۱۶۶۱ نوکيا که در ليست گوشي هاي ارزان قيمت اين برند قراردارد با بهاي ۵۰ هزار تومان توانسته مورد استقبال اکثر مشتريان قرار داشته باشد.اين مدل نوکيا که از امکانات ساده اي بهره مي برد فاق امکانات پيشرفته اي از قبيل دوربين عکاسي و فيلمبرداري و حافظه بالا است.
در اين ميان گوشي ۶۶۰۰ اسلايد که از مشخصات فني همچون صفحه نمايش TFT ، حافظه داخلي ۱۸ مگابايتي  و ارتقا آن توسط مموري کارت تا چهار گيگابايت و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي بهره مي برد.اين مدل نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي ۲۴۵ هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
فروشدنگان گوشي هاي سوني اريکسون دو مدل T700 و W595 اين برند را نيز به عنوان مدل هاي خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفي کردند و قيمت  فروش آنها را به ترتيب به بهاي ۱۹۵ و۲۱۵ هزار تومان اعلام کردند.
صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت تا هشت گيگابايت از مشخصات فني گوشي T700  و صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۴۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط مموري کارت از مشخصات فني گوشي W595 به شمار مي آيد.
در اين ميان گوشي T650  سامسونگ نيز به دليل امکانات بالا و قيمت مقرون به صرفه مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفت و به اين ترتيب در ليست پرفروش ترين هاي اين برند قرار گرفت.
گوشي T650 سوني اريکسون داراي مشخصات فني نظير صفحه نمايش TFT ، حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي، حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
همچنين دو مدل E251 و M7500 سامسونگ نيز از سوي فروشندگان اين برند به عنوان پرفروش ترين گوشي ها معرفي کردند.
گوشي E251 که به بهاي ۸۸ هزار تومان فروخته مي شود داراي مشخصاتي همچون  صفحه نمايش  TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت است.
در اين ميان گوشي M7500 Emporio Armani اين برند نيز توانست مورد استقبال مشتريان قرار گيرد و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند جاي گيرد.
اين گوشي که به بهاي ۳۲۵ هزار تومان فروخته مي شود از امکاناتي همچون صفحه نمايش AMOLED ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي ، حافظه داخلي ۱۲۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط microSDTransFlash تا ۱۶ گيگابايت بهره مي برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا