نوکيا ۴۹۰ فرصت شغلي را حذف مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” سلولارنيوز” ،  نوکيا قراراست اين تعداد کارکنانش را در دو نوبت از کاربرکنار کند.۱۷۰ نفر از کارکنان اين شرکت که مشمول طرح برکناري مي شوند، از کارکنان بخش توليد و تدارکات ( لجستيک) هستند.نوکيا همچنين اعلام کرد طرح کناره گيري داوطلبانه براي تا ۳۲۰ نفر …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از ” سلولارنيوز” ،  نوکيا قراراست اين تعداد کارکنانش را در دو نوبت از کاربرکنار کند.
۱۷۰ نفر از کارکنان اين شرکت که مشمول طرح برکناري مي شوند، از کارکنان بخش توليد و تدارکات ( لجستيک) هستند.نوکيا همچنين اعلام کرد طرح کناره گيري داوطلبانه براي تا ۳۲۰ نفر ازکارکنانش را در بخش توليد وسايل همراه در ” سالو” واقع در فنلاند ، هدف گذاري کرده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
شرکت نوکيا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۱۱۷ ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهام اين شرکت در بازار هاي جهاني به ۴/۳۹ درصد رسيده است که در مقايسه زمان مشابه سال گذشته با ارايه ۷/۱۱۱ ميليون تلفن همراه و سهام ۶/۳۸ درصدي از ۵/۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا