مستندسازي و مميزي استانداردهاي ايزو بر روي تلفن همراه عملي شد

قائم مقام موسسه يادشده و مجري طرح مذكور روز سه شنبه با اعلام اين مطلب به خبرنگار ايرنا، گفت: اين ابتكار كه در مجله سازمان ايزو در دو صفحه به آن اشاره شده، تاكيد بر قابليت اجرايي برنامه ياد شده بر روي اغلب زبان ها (از جمله فارسي) را داراست. جهانگير اسدي با اشاره به …

قائم مقام موسسه يادشده و مجري طرح مذكور روز سه شنبه با اعلام اين مطلب به خبرنگار ايرنا، گفت: اين ابتكار كه در مجله سازمان ايزو در دو صفحه به آن اشاره شده، تاكيد بر قابليت اجرايي برنامه ياد شده بر روي اغلب زبان ها (از جمله فارسي) را داراست.

جهانگير اسدي با اشاره به اينكه با رواج اين سيستم در كشور به ويژه در سازمان‌هايي كه داراي گواهينامه‌هاي ايزو مي‌باشند (يا مايل به اخذ اين گواهينامه‌ها هستند)، گفت: با بكارگيري از اين سيستم از مصرف انبوه كاغذ در كشور جلوگيري خواهد شد.

وي اظهار داشت: اجراي طرح ياد شده در سال جاري به نوعي با توجه به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر سال اصلاح الگوي مصرف و با هدف مصرف كاغذ كمتر بر روي تلفن همراه برنامه ريزي شده است.

وي در پايان به برقراري اينترنت بر روي خطوط تلفن همراه به ويژه همراه اول اشاره و ابراز اميدواري كرد: با بكارگيري اين امكانات، رشد مستندسازي الكترونيكي براي استانداردهاي بين‌المللي در كشور افزايش يابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا