ايراد شوراي نگهبان به مصوبه بيمه كارگزاران مخابرات رفع شد

سليمان جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس درباره بيمه كارگزاران مخابرات اظهار داشت: طرح پرداخت بيمه كارگزاران در مجلس تصويب شد و ايراداتي كه بعد شوراي نگهبان به آن گرفت نيز برطرف شد.وي افزود: با توجه به بودجه سنواتي سال ۸۵ و ۸۶ شركت مخابرات موظف به اين است كه كارگزاران را …

سليمان جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس درباره بيمه كارگزاران مخابرات اظهار داشت: طرح پرداخت بيمه كارگزاران در مجلس تصويب شد و ايراداتي كه بعد شوراي نگهبان به آن گرفت نيز برطرف شد.
وي افزود: با توجه به بودجه سنواتي سال ۸۵ و ۸۶ شركت مخابرات موظف به اين است كه كارگزاران را بيمه كند و فقط در سال ۸۶ حق بيمه‌ها را پرداخت كرده كه ار نظر قانون تخلف كرده است.
رئيس كميسيون اجتماعي گفت: به استناد قانون اين طرح بايد اجرا شود و بر اساس اسناد، مدارك وقوانين مربوطه ايرادات آن اصلاح و دوباره به شوراي نگهبان فرستاده شد كه به نظر نمي‌رسد مشكلي وجود داشته باشد.
جعفر زاده تصريح كرد:كارگزاران مخابرات بايد بيمه شوند زيرا حق آنها بوده و در قانون نيز براي آنها پيش‌بيني شده است.
وي درخصوص اينكه عده‌اي معتقدند كارگزاران پيمانكار بوده و بيمه به آنها تعلق نمي‌گيرد خاطر نشان كرد: همه اين افراد قرار داد داشته و بعضي از افراد با بعضي الفاظي مي‌خواهند كه اين حقوق پرداخت نشود ولي اين كار غير قانوني است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا