معرفي پرفروش ترين گوشي هاي سامسونگ در بازار تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، قيمت مناسب و امکانات دو مدل فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند.گوشي E251 که به بهاي ۸۸ هزار تومان فروخته مي شود داراي مشخصاتي همچون  صفحه نمايش  TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA و ارتقا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، قيمت مناسب و امکانات دو مدل فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند.
گوشي E251 که به بهاي ۸۸ هزار تومان فروخته مي شود داراي مشخصاتي همچون  صفحه نمايش  TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت است.
در همين حال گوشي M3510 سامسونگ که به بهاي ۱۲۵ هزار تومان فروخته مي شود تا کنون توانسته مورد استقبال اکثر مشتريان قرار داشته باشد.
گوشي M3510 سامسونگ نيز داراي صفحه نمايشTFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري  دو مگاپيکسل ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايتي و ارتقاي آن توسط (microSD (TransFlash است.
در اين ميان گوشي F480 سامسونگ که کمتر از يک سال است در بازار تلفن  همراه کشور عرضه مي شود، مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.گوشي F480 سامسونگ  با گارانتي ر سمي به بهاي ۳۰۵ هزار تومان  در سطح بازار تلفن همراه عرضه مي شود.
صفحه نمايش TFT لمسي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت  از مشخصات اصلي گوشي F480 سامسونگ محسوب مي شود.
گوشي B300 سامسونگ  که در ليست گوشي هاي ارزا ن قيمت اين برند قرار دارد نيز به بهاي فروش ۵۱  هزار تومان توانسته از فروش خوبي برخوردار شود و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند جاي گيرد.
صفحه نمايش CSTN با قابليت نمايش۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه۲ مگابايتي از ويژگي هاي گوشي  B300 محسوب مي شود.در اين ميان گوشي M7500 Emporio Armani اين برند نيز توانست مورد استقبال مشتريان قرار گيرد و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند جاي گيرد.
اين گوشي که به بهاي ۳۲۵ هزار تومان فروخته مي شود از امکاناتي همچون صفحه نمايش AMOLED ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي ، حافظه داخلي ۱۲۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط microSDTransFlash تا ۱۶ گيگابايت بهره مي برد.
در اين ميان گوشي E490 سامسونگ که به بهاي ۱۱۹ هزار تومان به فروش مي رسد از مشخصات فني همچون صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳/۱ مگاپيکسلي و حافظه داخلي ۲۲ مگابايتي بهره مي برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا