نسل جديد خنک کننده هاي گيگابايت عرضه شد

به گزارش موبنا، Silent Cell به چندين لوله ناقل حرارت که به لايه هاي بسيار نازکي از جنس آلومينيوم مجهز هستند متصل شده است. البته لوله هاي ناقل حرارت و سطح زيرين حرارت گير که بر روي پردازنده گرافيکي قرار مي گيرد از جنس مس هستند تا انتقال حرارت به نحو بهتري صورت پذيرد. گيگابايت …

به گزارش موبنا، Silent Cell به چندين لوله ناقل حرارت که به لايه هاي بسيار نازکي از جنس آلومينيوم مجهز هستند متصل شده است. البته لوله هاي ناقل حرارت و سطح زيرين حرارت گير که بر روي پردازنده گرافيکي قرار مي گيرد از جنس مس هستند تا انتقال حرارت به نحو بهتري صورت پذيرد. گيگابايت اعلام کرده است که اين سيستم جديد مي تواند پردازنده گرافيکي را تا ۱۸ درجه سانتي گراد از حرارت گيرهاي مرجع خنک تر نگاه دارد.
همچنين اعلام شده است که حرارت در اين کارت گرافيک هرگز حتي در زماني که در بار کاري کامل قرار دارد نيز از ۵۰ درجه فراتر نخواهد رفت.البته گيگابايت به فرکانس هاي GV-N98TSL-1GI  هيچگونه اشاره اي نکرده است. اما احتمال اينکه فرکانس ها براي کاهش حرارت کاهش داده شده باشند خيلي کم به نظر مي رسد.
اين کارت گرافيک به يک گيگابايت حافظه GDDR3 مجهز است و مبدل درگاه HDMI به DVI نيز به همراه آن عرضه مي شود. البته تا زماني که کارت گرافيکي به صورت رسمي وارد بازار نشود نمي توان درباره قيمت و کارايي آن نظر دقيقي داد.

۲۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا