مدل N97 نوکيا در ايران رونمايي شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا ، شرکت نوکيا در ايران امروز در يک جلسه مطبوعاتي مشخصات يكي از جديدترين گوشي هاي تلفن همراه را بررسي کرد.عليرضا شفيع پور مديرکل نوکيا در ايران گفت : با گذشت زمان شاهد ارتقا گوشي هاي تلفن همراه و تبديل آنها به کامپيوترهاي جيبي همراه هستيم. در عرضه محصولات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا ، شرکت نوکيا در ايران امروز در يک جلسه مطبوعاتي مشخصات يكي از جديدترين گوشي هاي تلفن همراه را بررسي کرد.
عليرضا شفيع پور مديرکل نوکيا در ايران گفت : با گذشت زمان شاهد ارتقا گوشي هاي تلفن همراه و تبديل آنها به کامپيوترهاي جيبي همراه هستيم. در عرضه محصولات جديد نوکيا شاهد گسترش اين صنعت خواهيم بود.
وي افزود: گوشي N97 نوکيا را مي توان کامپيوتر جيبي دانست . اين مدل از حافظه بسيار بالاي ۴۸ گيگابايتي و صفحه نمايش ۵/۳ اينچي عريض بهره مي برد و با آن مي توان به سهولت کارها را انجام داد.
شفيع پور ادامه داد: نوکيا با عرضه اين مدل گام بزرگي در اين صنعت برداشته است . پس از اين  شاهد تغيير و تحول اساسي در بازار تلفن همراه خواهيم بود.
مديرکل نوکيا با اشاره به ورود اين گوشي به سبد خريد خانوار ايراني گفت: اين گوشي تا نيمه خرداد ماه سال جاري در بازار تلفن همراه  توزيع خواهد شد.
وي به فعال بودن نماينده هاي رسمي نوکيا در ايران اشاره كرد و گفت:هم اکنون شرکت “ارکان ارتباطات” به عنوان نماينده فعال در زمينه خريد وفروش گوشي هاي نوکيا فعاليت مي کند . شرکت ” الوطني” نيز به تازگي نماينده اين برند در ايران شده است . همچنين يك شركت ديگر در شرف تاسيس است.
مديرکل نوکيا در ايران با بيان اينكه شرکت “اتصالات “هم اکنون در زمينه خريدوفروش فعال نيست، در خصوص گارانتي واحد کشوري نوکيا گفت: همه نماينده هاي فعال نوکيا گوشي هاي اين برند را با گارانتي واحد نوکيا در ايران عرضه مي کنند.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر قانوني بودن فعاليت شرکت هاي رسمي گفت: تمامي فعاليت هاي نمايندگان رسمي به صورت قانوني در بازار ايران صورت مي گيرد و نوکيا تاکنون نظارتي  بر نحوه عرضه و ترخيص گوشي ها توسط شرکت هاي نماينده انجام نداده است. در ادامه اين نشست، “امير سليمي” مدير محصولات نوکيا در ايران به تشريح فني گوشي N97 پرداخت و گفت: اين مدل تجربه شخصي سازي شده اينترنت و صفحه نمايش شخصي را با توجه به علايق کاربر به مصرف کننده  ارايه مي دهد. اين مدل نوکيا نسبت به ساير مدل ها مي تواند براي کاربران متفاوت باشد.
وي ادامه داد: صفحه نمايش لمسي عريض ۵/۳ اينچي همراه با صفحه کليد کامل براي کساني طراحي شده است که علاقه زيادي به تايپ کردن دارد.
سليمي تصريح کرد: با اين گوشي به راحتي مي توان به جست و جو در وبلاگ ها و ايميل ها پرداخت با  اين مدل مي توان کارهاي يک کامپيوتر را انجام داد.
وي با بيان اينکه اين گوشي کامپيوتر جيبي است افزود: از طريق GPS اين گوشي به راحتي مي توان به افراد و يا حتي اشيا مورد نظر دسترسي پيدا کرد.
سليمي خاطرنشان کرد: سري گوشي هاي “N ” به نوعي همانند گوشي هاي سري “E ” به شمار مي آيند. دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۳۲گيگابايتي و به همراه ۱۶گيگابايت حافظه جانبي و صفحه نمايش ۵/۳ اينچي از مشخصات اصلي مدل N97   به شمار مي آيد.
در ادامه اين نشست “وحيد کاظم نجف آبادي” مديربازاريابي نوکيا در ايران نيز گفت: N97 نوکيا که  نسل جديد موبايل در ايران است به عنوان کامپيوتر جيبي از همه نوع امکانات برخوردار مي باشد.
وي با اشاره به عرضه همزمان گوشي N97 در کشورهاي خاورميانه گفت: پيش بيني مي شود قيمت نهايي عرضه اين مدل ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان باشد.
اين گوشي در ابعاد ۲/۱۱۷ در ۳/۵۵ در ۹/۱۵ ميلي متر ساخته شده است و از وزن ۱۵۰ گرمي بهره مي برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا