معرفي پرفروش ترين گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، قيمت مناسب دو مدل فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند. گوشي ۳۱۱۰ و ۱۲۰۳ که با گارانتي اصلي به بهاي ۹۵ و ۳۱ هزار تومان به فروش مي رسد توانسته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتريان روبرو شود.در اين ميان مدل هاي ۱۲۰۲ و …

به گزارش خبرنگار موبنا، قيمت مناسب دو مدل فوق باعث شده تا اکثر مشتريان ترجيح به خريد آن داشته باشند. گوشي ۳۱۱۰ و ۱۲۰۳ که با گارانتي اصلي به بهاي ۹۵ و ۳۱ هزار تومان به فروش مي رسد توانسته در بازار تلفن همراه با استقبال مشتريان روبرو شود.
در اين ميان مدل هاي ۱۲۰۲ و ۱۶۶۱ اين برند نيز که در ليست گوشي هاي ارزان قيمت و ساده اين برند قرار دارد با استقبال مشتريان روبرو شده است.اين دو مدل به ترتيب به بهاي  ۳۲ و ۵۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.مدل هاي فوق که در ليست گوشي هاي ارزان قيمت قرار دارد فاقد امکانات پيشرفته اي هستند.
گوشي ۶۳۰۰ نوکيا نيز که از دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است نيز با استقبال اکثر مشتريان روبرو شده است و با قيمت ۱۴۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و افزايش حافظه اصلي توسط مموري کارت از ويژگي هاي اصلي گوشي ۶۳۰۰ برند نوکيا به شمار مي آيد.
گوشي ۶۵۰۰ اسلايد نوکيا نيز با قيمت فروش ۲۴۰ هزار تومان در ليست پرفروش ترين هاي اين برند جاي گرفته است.صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت تا هشت گيگابايت از ويژگي هاي گوشي ۶۵۰۰ اسلايد به شمار مي آيد.
به گفته فروشندگان مدل E71 نوکيا که به بهاي ۳۷۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه به فروش مي رسد از امکاناتي همچون صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت بهره مي برد.گوشي ۵۸۰۰ نوکيا با قيمت ۳۲۰ هزار تومان نيز توانسته در ليست پرفروش ترين هاي اين برند باشد.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت تا هشت گيگابايت و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي از مشخصات اصلي گوشي ۵۸۰۰ نوکيا به شمار مي آيد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا