شاسی بلند چینی وقتی ۹۸ هزار دلار باشد! (+عکس)

تولید تانک ۷۰۰ Hi4-T فقط محدود به ۷۰ دستگاه است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این شاسی بلند ظاهری اسپرت با گلگیرهای حجیم و جلوپنجره بزرگ دارد.

موبناتانک برند خودروهای شاسی بلند متعلق به گریت وال موتورز چین است.

جدیدترین تانک گریت وال یک تریم تولید محدود از تانک ۷۰۰ با نام Hi4-T است که حدود ۹۸ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

در بخش پیشرانه این اشراف زاده چینی از تپنده ۶ سیلندر توربودوقلو ۳ لیتری با  360 اسب بخار خروجی استفاده شده که عملکرد خود را با یک موتور الکتریکی به اشتراک می گذارد و در نهایت خروجی این مجموعه به ۵۱۷ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر می رسد.

خانواده محصولات تانک به عنوان آفرودرهای لوکس گریت وال اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند و از طراحی جعبه ای استفاده می کنند. تولید تانک ۷۰۰ Hi4-T فقط محدود به ۷۰ دستگاه است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این شاسی بلند ظاهری اسپرت با گلگیرهای حجیم و جلوپنجره بزرگ دارد.

گریت وال تانک ۷۰۰ های۴-تی از منظر ابعاد برابر با ۵۱۱۰ میلیمتر در طول، ۲۱۲۲ میلیمتر در عرض و ۱۹۸۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۰۰۰ میلیمتر است.

زاویه ورود ۳۲ و خروج ۳۳ درجه است. از رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی برای آن استفاده شده است. این اعداد در نسخه استاندارد تانک ۷۰۰ به ترتیب ۲۲ و ۲۶ درجه است.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته HAT استفاده شده است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری تناری نیکل منگنز کبالت تامین می شود که هنوز ظرفیت آن مشخص نشده است.

شاسی بلند چینی وقتی 98 هزار دلار باشد! (+عکس)
شاسی بلند چینی وقتی 98 هزار دلار باشد! (+عکس)

منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا