جتور اکس۹۰ پلاس ۲۰۲۴؛ شاسی بلند ارزان قیمت چری زیر ۱۵ هزار دلار(+عکس)

اکنون مدل ۲۰۲۴ جتور اکس۹۰ پلاس با تغییرات ظاهری اساسی و یک پوست اندازی کامل معرفی شده است. نکته جالب آن است که این کراس اوور چینی همچنان برچسب اقتصادی خود را به همراه دارد. جتور اکس۹۰ پلاس در بازار چین از ۱۴ تا ۱۷۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

موبنا – اواخر سال ۱۳۹۹ به معرفی کراس اوور چینی جتور اکس۹۰ پرداختیم.  اکس۹۰ در زمان اولین معرفی در سال ۲۰۱۹، به عنوان یک خودرو اقتصادی که از ۱۵ تا ۲۰  هزار دلار قیمت داشت روانه بازار شد. فیس لیفت اکس۹۰ با نام پلاس نخستین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

جتور یکی از زیرمجموعه های چری است.

اکنون مدل ۲۰۲۴ جتور اکس۹۰ پلاس با تغییرات ظاهری اساسی و یک پوست اندازی کامل معرفی شده است. نکته جالب آن است که این کراس اوور چینی همچنان برچسب اقتصادی خود را به همراه دارد. جتور اکس۹۰ پلاس در بازار چین از ۱۴ تا ۱۷۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

جتور اکس90 پلاس 2024؛ شاسی بلند ارزان قیمت چری زیر 15 هزار دلار(+عکس)

مشتریان امکان انتخاب تریم های ۵ و ۷ نفره را دارند.

در تریم پرچمدار، صندلی با تنظیم الکتریکی ۶ جهته برای راننده، گرم کن صندلی های جلو و تهویه برای صندلی راننده در نظر گرفته شده است. صندلی های ردیف دوم امکان تغییر زوایه قسمت پشتی از ۲۵ تا ۴۱ درجه را دارند.

ظرفیت استاندارد قسمت بار تریم ۵ نفر جتور اکس۹۰ پلاس مدل ۲۰۲۴ برابر با ۱۱۳۰ لیتر است.

سقف پانورامیک ۶۰ اینچی یکی دیگر از ویژگی های جذاب کابین محسوب می شود.

در قسمت جلوپنجره از الگوی نرده ای کرومی بزرگی استفاده شده که به اصطلاح آن را آبشاری نام می گذارند و جلوه ای لوکس به خودرو می دهد.

از ویژگی های فناورانه کابین باید به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره کنیم. نورپردازی داخلی، شارژ بی سیم و پوشش چرم مصنوعی از دیگر جزئیات کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند پارک خودکار، هشدار خروج از خط و نمایش نقاط کور دید راننده فعال هستند.

در بخش پیشرانه از تپنده ۱.۵ یا ۱.۶ لیتری توربو استفاده خواهد شد که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دی سی تی هماهنگ می شود. خروجی تپنده ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن متر است. در نمونه ۱.۶ لیتری توربو نیز میزان خروجی ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر برآورد شده است.

جتور اکس۹۰ پلاس ۲۰۲۴

جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
جتور اکس90 پلاس 2024
 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا