از فضاسازی معمار در این قوطی کبریت و تبدیل آن به یک هتل دیدنی لذت ببرید! (+تصاویر)

این پروژه به عنوان پاسخی نوآورانه به چالش های شهری نظیر فضاهای ساخت و ساز فشرده و محدود در شهرهای کوچک اندونزی عمل می کند و یک مدل جایگزین و در عین حال کاربردی برای این مشکل پیشنهاد می دهد.

موبنا – پیتورومز یک هتل کوچک در زمینی باریک به ابعاد ۲.۸ در ۱۲ متر در سالاتیگا، جاوه مرکزی، اندونزی است. این هتل فوق جمع و جور که زمانی تنها یک زمین خالی در قالب محل رهاسازی زباله‌ های شهری بوده است، هم اکنون تغییر کاربری داده و مهمان‌ نوازی معاصر را در شهر بازتعریف می‌ کند.

سالاتیگا با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر و موقعیت مرتفع ۶۰۰ متری از سطح دریا، از منظره ای پانوراما از کوه ها و دریاچه های اطراف بهره مند است. این هتل که لاغرترین هتل کشور لقب گرفته است، دارای هفت اتاق با پس زمینه های متفاوت است که با روف گاردن متمایز خود به یک فانوس دریایی محلی تبدیل شده و چشم اندازی منحصر به فرد را در میان سازه های عمدتا کم ارتفاع اطراف ارائه می دهد.

این پروژه به عنوان پاسخی نوآورانه به چالش های شهری نظیر فضاهای ساخت و ساز فشرده و محدود در شهرهای کوچک اندونزی عمل می کند و یک مدل جایگزین و در عین حال کاربردی برای این مشکل پیشنهاد می دهد.

طراحی هتل بر اندازه ایده آل فضا به منظور تامین راحتی تمرکز دارد ‌و متشکل از یک سری اتاق های به اصطلاح میکرو با امکانات کاملا مجهز و آثار هنری اصلی است.

از فضا سازی معمار در این قوطی کبریت و تبدیل آن به یک هتل دیدنی لذت ببرید! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا