مشخصات کامل شیائومی ۱۳T پرو در آستانه رونمایی فاش شد

شیائومی ۱۳T پرو به‌زودی از راه می‌رسد و اکنون مشخصات کامل آن به همراه تصاویری جدید فاش شده است.

موبنا – طبق شایعات قرار بود سری شیائومی ۱۳T در تاریخ یکم سپتامبر (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) برای بازارهای اروپایی معرفی شود اما به‌نظر می‌رسد باید کمی بیشتر صبر کنیم. پاراس گوگلانی اکنون برگه‌ی مشخصات کامل شیائومی ۱۳T پرو را در ایکس (توییتر سابق) به‌ اشتراک گذاشته و می‌گوید عرضه‌ی جهانی این دستگاه احتمالاً ۱۶ سپتامبر (۳۵ شهریور) آغاز خواهد شد. علاوه‌براین تصاویری از گوشی مذکور در حساب ایکس این افشاگر منتشر شده است.

طبق برگه‌ی فاش‌شده از مشخصات شیائومی ۱۳T پرو این گوشی به پردازنده Dimensity 9200، رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت مجهز خواهد شد. این محصول همچنین در دو رنگ مشکی کلاسیک با قاب پشتی شیشه‌ای و آبی با بافت چرم مصنوعی روانه‌ی بازار خواهد شد.

مشخصات کامل شیائومی 13T پرو در آستانه رونمایی فاش شد

شیائومی ۱۳T پرو به نمایشگر OLED با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی چشمگیر ۲۶۰۰ نیت مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود این صفحه نمایش از فناوری HDR10 Plus نیز پشتیبانی کند.

سیستم دوربین پشتی شیائومی ۱۳T پرو نیز شامل دوربین اصلی ۱۵ مگاپیکسلی با حسگر IMX707 سونی خواهد بود که از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی خواهد کرد و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.9 خواهد بود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل می‌کنند. گفتنی است گوشی مذکور از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX596 سونی بهره خواهد برد.

مشخصات کامل شیائومی 13T پرو در آستانه رونمایی فاش شد

شیائومی ۱۳T پرو با گواهی IP68 عرضه خواهد شد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. در نهایت این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت گوشی شیائومی ۱۳T پرو هنوز اعلام نشده اما نسخه‌ی پایه‌ی ردمی K60 اولترا با رم ۱۲ گیگابایت با برچسب ۳۶۰ دلار روانه‌ی بازار شد و بنابراین انتظار می‌رود قیمت ۱۳T پرو نیز در همین حدود باشد.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا