خودروی حامل ۲۶ کیلوگرم تریاک در لاهیجان متوقف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک در خودروی ۲۰۶ و دستگیری ۲ نفر در شهرستان لاهیجان خبر داد.

موبنا-سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته، خودرو پژو ۲۰۶ قاچاقچیان حین انتقال مواد مخدر در شهرستان لاهیجان توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۳ و ۳۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

سرهنگ احمدپور در پایان تصریح کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا