Music 7 Pro – Music Player؛ اپلیکیشن موزیک پلیر خاص و گرافیکی اندروید

کیفیت صدای خروجی از بلندگوی اسمارت فون به دلایل متعددی بستگی دارد. یکی از این دلایل استفاده از پخش کننده موزیک مناسب است.

موبنا – اگر برنامه موزیک پلیر شما نتواند از حداکثر ظرفیت سخت افزاری استفاده کند و یا اینکه باند های اکولایزر را به درستی تنظیم کند، صدای خروجی به هیچ عنوان مطلوب نخواهد بود و نمی توانید از پخش موزیک ها لذت ببرید. از این رو ما باید از یک پخش کننده مناسب استفاده کنیم.

علاوه بر این بسیاری از پلیر های پیش فرض، گزینه های مدیریتی مناسبی را در اختیار ما قرار نمی دهند و رابط کاربری یکنواخت شان گاها ما را خسته می کند! در چنین شرایطی ما به کاربران اندرویدی، استفاده از پلیر های جانبی را پیشنهاد می دهیم.

Music 7 Pro – Music Player؛ اپلیکیشن موزیک پلیر خاص و گرافیکی اندروید

Music 7 Pro – Music Player 7 عنوان یک موزیک پلیر خاص، گرافیکی و با کیفیت برای اندروید می باشد که توسط Siva Nimmala توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

به کمک این برنامه اندروید قادر خواهید بود تا به لیستی کامل از موزیک های موجود در حافظه دسترسی داشته باشید و آن ها را تنها با یک اشاره پحش کنید. همان گونه که در عنوان پست نیز ذکر شده است، یکی از اصلی ترین ویژگی ها و نقاط قوت این نرم افزار را می توان گرافیکی بودن آن دانست ؛ المان ها و گزینه های مدیریتی به صورت هوشمندانه ای در جای مناسب قرار گرفته اند و در هنگام استفاده از آن ها شاهد انیمیشن هایی دلچسب هستیم که لذت استفاده از این پلیر صوتی را چندین و چند برابر می کند.

Music 7 Pro – Music Player؛ اپلیکیشن موزیک پلیر خاص و گرافیکی اندروید

تیم توسعه دهنده برای افزایش جذابیت این استارت اپ تم های مختلف را عرضه کرده است. شما کاربران می توانید با توجه به سلیقه خود تم و یا پس زمینه پلیر را تغییر دهید و آن را تا حد مطلوبی شخصی سازی نمایید. از دیگر ویژگی های برنامه Music 7 Pro – Music Player 7 می توان به اجرای فایل های صوتی با کیفیتی بسیار بالا اشاره نمود.

با این وجود شما برای اجرای موزیک مورد علاقه تان نیازی به اپ های اکولایزر و یا ولوم بوستر ها نداشته و قادر خواهید بود تا آن ها را با حداکثر کیفیت ممکن تنها با یک اشاره اجرا کنید. سیستم هوش مند، پس از نصب برنامه به طور خودکار حافظه داخلی و خارجی گوشی اندرویدی تان را اسکن می کند و لیستی از موزیک های در دسترس را به شما نمایش می دهد.

Music 7 Pro – Music Player؛ اپلیکیشن موزیک پلیر خاص و گرافیکی اندروید

این موزیک ها بر اساس معیار های گوناگون در دسته بندی های خاص خود قرار داده می شوند که با لمس هر دسته می توانید نظمی خاص به آهنگ های تان ببخشید. اگر تصور می کنید که موزیک مورد علاقه شما با کیفیت مناسبی پخش نمی شود، باند های اکولایزر را متناسب با سبک موزیک تان تنظیم نموده و از ایستگاه های از پیش تعیین شده نهایت بهره را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Music 7 Pro – Music Player 7 اندروید:

  • پخش موزیک های مورد علاقه خود با حداکثر کیفیت ممکن
  • رابط کاربری بسیار زیبا و دوست داشتنی و فوق العاده پیشرفته!
  • انیمیشن هایی جذاب هنگام استفاده از گزینه های مدیریتی
  • دسترسی داشتن به ده ها تم گوناگون با امکان تنظیم تصویر زمینه پلیر
  • دسترسی به لیستی کامل از تمامی موزیک های موجود در حافظه
  • دسته بندی موزیک ها و فایل های صوتی بر اساس معیار های گوناگون
  • حالت داینامیک روز و شب
  • پشتیبانی از محبوب ترین فرمت های صوتی
  • تنظیم باند های اکولایزر و همچنین مجموعه ای از ایستگاه های آماده
  • ایجاد یک لیست پخش از موزیک های دلخواه تان

اپلیکیشن Music 7 Pro – Music Player 7 با بهره مندی از مجموعه قابلیت هایی گوناگون در زمینه مدیریت و پخش فایل های صوتی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۱۳۴.۹۹ دلاری منتشر شده و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است.

دانلود فایل نصبی اشتراکی برنامه با لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا