اولین تصاویر از کابل‌های USB-C رنگی و بافته‌شده سری آیفون ۱۵ افشا شد

گزارشی تازه می‌گوید اپل همراه با آیفون ۱۵ یک کابل USB-C عرضه می‌کند که حالت بافته‌شده دارد و رنگ آن با خود گوشی هماهنگ است.

موبنا – چیزی تا معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید اپل باقی نمانده است. حالا گزارشی از آسیا ادعا می‌کند که آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس با کابل USB-C به USB-C عرضه خواهد شد که طراحی بافته‌شده دارد و رنگ آن با رنگ بدنه دستگاه هماهنگ خواهد بود.
ابتدا کاربری در توییتر به نام Majin Bu این گزارش را به اشتراک گذاشت، اما او نتوانسته بود منبع دقیق این شایعه را که در شبکه‌های اجتماعی چین دست‌به‌دست می‌شد، پیدا کند. حالا Kosutami که کلکسیونر نمونه‌های اولیه محصولات اپل است، تأیید کرده که نمونه‌های آزمایشی (DVT) این کابل‌های رنگی را دیده و به‌نظر می‌رسد که این کابل‌ها قرار است برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس عرضه شوند. اینکه مدل‌های پرو هم از چنین امکانی برخوردار خواهند بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

آیفون ۱۵ احتمالاً با چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

به استثنای مدل مشکی‌رنگ، در چهار رنگ دیگر این کابل‌ها از کانکتور سفید پلاستیکی استفاده شده است. Kosutami انتظار دارد که این کابل‌ها حداقل در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، بنفش و نارنجی عرضه شوند. درنتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این رنگ‌ها را حداقل برای مدل‌های غیرپرو آیفون بعدی هم ببینیم.

اولین تصاویر از کابل‌های USB-C رنگی و بافته‌شده سری آیفون 15 افشا شد

پیش‌تر گزارشی در ماه فوریه مدعی شده بود که آیفون ۱۵ دست‌کم دو رنگ صورتی و آبی خواهد داشت، اما هنوز اطلاعات موثق دیگری درباره رنگ بدنه این گوشی‌ها منتشر نشده است. رنگ نارنجی در این کابل تا حدی به صورتی شباهت دارد و می‌تواند مشابه رنگ مرجانی در آیفون XR باشد.

تا پیش از این، تمام آیفون‌ها با کابل شارژر سفید و کانکتور پلاستیکی سفید عرضه شدند و این رنگ‌ها با رنگ بدنه هماهنگ نبودند. اما اپل در سال‌های اخیر رفته‌رفته رنگ کابل‌ها را هم با محصولات خود هماهنگ کرده است. حالا تمام مدل‌های مک‌بوک ایر و پرو با مگ‌سیف ۳ از کابل هم‌رنگ با بدنه خود بهره می‌برند.

کوپرتینویی‌ها همچنین برای اولین‌بار، احتمالاً امسال در آیفون‌های جدید خود از درگاه USB-C استفاده خواهند کرد.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا