درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری ۴ نفر در کرمانشاه/ قاتل کشته شد

ماموران نیز متقابلا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط ماموران به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی، متهم جانش را از دست داد.

موبنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که تیر ماه امسال با استفاده از اسلحه جنگی چهار نفر را به قتل رسانده بود، در درگیری مسلحانه با پلیس جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: یازدهم تیر ماه سال جاری مردی با هویت معلوم به علت اختلافات قبلی چهار مرد از اعضای یک خانواده را در یکی از مناطق روستایی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه به قتل رسانده و متواری شده بود.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار یگان های تابعه این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات اطلاعاتی  فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه و با پیگیری های شبانه روزی ماموران انتظامی، محل اختفای متهم در یکی از ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان کرمانشاه شناسایی و صبح امروز تیم‌هایی تلفیقی از انتظامی شهرستان کرمانشاه و پلیس های اطلاعات و آگاهی به منظور دستگیری وی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تعقیب و گریز چند ساعته متهم در ارتفاعات کوهستانی منطقه، تصریح کرد: در حالیکه متهم توسط تیم های عملیاتی پلیس در محاصره قرار گرفته بود، ماموران با دادن هشدارهای قانونی وی را دعوت به تسلیم شدن کردند، اما وی بدون توجه به اخطارهای پلیس با استفاده از سلاح گرم کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران پلیس کرد.
حاجیان خاطرنشان کرد: ماموران نیز متقابلا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط ماموران به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی، متهم جانش را از دست داد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب، تعداد ۳۳ فشنگ جنگی و یک دستگاه دوربین شکاری کشف شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا