ازدواج جوانترین عضو گروه بی تی اس چگونه خواهد بود؟

پاسخ دادن اعضای گروه بی تی اس به سؤالات معمولی مانند ازدواج ، نوع همسر ایده آل یا آرزوهای عاشقانه آن‌ها به امری نادر تبدیل شده است.

موبنا- وقت صبح نوشت: جونگکوک با انتشار جدیدترین آهنگ و موزیک ویدیو خود به همراه هان سو هی بازیگر مشهور تاریخ ساز و جنجالی شده است!

جونگکوک از گروه بی تی اس اخیرا تک آهنگ خود به نام سِوِن را منتشر کرده است. هان سو هی خانم بازیگر مشهور کره ای در این موزیک ویدیو نقش آفرینی کرده است.

در این ویدئو، جونگکوک و هان سو هی نقش دو عاشق را بازی می‌کنند. با این حال رابطه عاشقانه این زوج در کشمکش دائمی است. نقش آفرینی بی‌نظیر این زوج تحسین طرفداران را برانگیخته است.

در حالی که در ویدیو، شخصیت‌های جونگکوک و هان سو هی کاملاً در تضاد بودند، این دو ستاره در دیدگاه واقعی زندگی عاشقانه خود چقدر متفاوت یا مشابه هستند؟

با سابقه کار گروه بی تی اس در صنعت موسیقی، پاسخ دادن اعضای به سؤالات معمولی مانند نوع همسر ایده آل یا آرزوهای عاشقانه آن‌ها به امری نادر تبدیل شده است.

عضو محبوب گروه بی تی اس همسری حسود خواهد بود!

اما با نگاهی به گذشته، جونگکوک اغلب اشاره کرده است که یک عاشق دلخسته و رمانتیک است.

در حال حاضر، اکثر طرفداران او می‌دانند که آی یو خانم خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی نوع ایده آل این آقای خواننده است.

جونگکوک همچنین به اشتراک گذاشته بود که باور دارد زمانی که نیمه گمشده خود را ملاقات می‌کند صدای زنگی خواهد شنید. درست همانطور که می‌توان در انیمیشن ژاپنی «نام تو» دید.

جونگکوک و هان سو هی

به نظر می‌رسد که آقای خواننده در رابطه عاشقانه خود حتی حسود نیز باشد! او صبر و تحمل هیچگونه پیش آمدی میان شریک احساسی خود و فرد سومی را ندارد!

اما وقتی صحبت از ازدواج به میان می‌آید، جونگ کوک صبورترین فرد دنیا است!

در یک مصاحبه وقتی از همه اعضای گروه پرسیده شد که در چه سنی ازدواج خواهند کرد، کوچکترین عضو گروه با بازیگوشی پاسخ داد: «۱۰۰ سالگی!»

دیدگاه هان سو هی درباره ازدواج

از سوی دیگر، هان سو هی دیدگاه کاملا متفاوتی دارد. این خانم بازیگر اخیراً نیز در مورد این موضوع صحبت کرده است.

هان سو هی در سال ۲۰۲۰، با نقش آفرینی در سریال «دنیای متاهلین» به شهرت رسید. هان سو هی در این سریال نقش زنی را بازی می‌کند که مردهای متاهل را اقوا می‌کند.

طی مصاحبه‌ای در همان سال، هان سو هی فاش کرد که ایفای چنین نقشی برای او بسیار دشوار بود.

این خانم بازیگر فاش کرد که نگاهی واقع بینانه به سختی‌ها و پیچیدگی‌های ازدواج و زندگی مشترک ترس و نفرتی از ازدواج درون او بوجود آورده است! این درام همچنین به واقعیت‌های دلخراشی می‌پردازد که چگونه خانواده‌ها به راحتی می‌توانند از هم بپاشند.

هان سو هی درباره نقش آفرینی در این سریال گفت: «این درام روند دقیق از هم پاشیدگی یک خانواده را به تصویر می‌کشد. من دائما به این فکر می‌کنم که آیا خودم هیچوقت می‌توانم ازدواج کنم.»

به نظر می‌رسد جونگکوک و هان سو هی در دنیای واقعی نیز تفاوت‌ها و کشمکش‌های زیادی در رابطه با رابطه احساسی و ازدواج دارند!

دکمه بازگشت به بالا