اولوت آی-پرو ؛ چینی ها این سدان را ۲۰ هزار دلار در روسیه می فروشند (+عکس)

در رابطه با طراحی اولوت آی-پرو با یک محصول بسیار معمولی و حتی خارج از رده روبرو هستیم اما پیشرانه الکتریکی آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای شهرهای شلوغ می کند.

موبنا اولوت آی-پرو نام یکی دیگر از محصولات برند اولوت در کشور روسیه است که در کلاس سدان روانه بازار شده است. در رابطه با طراحی با یک محصول بسیار معمولی و حتی خارج از رده روبرو هستیم اما پیشرانه الکتریکی آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای شهرهای شلوغ می کند.

اولوت آی-پرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۸۰ میلیمتر در طول، ۱۷۲۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۰۰ میلیمتر است.

فضای قسمت بار ۵۰۲ لیتر و وزن خالص ۱۵۷۷ کیلوگرم است. آی-پرو حدود ۱۲۰ میلیمتر نیز از سطح زمین ارتفاع دارد.

اولوت آی-پرو ؛ چینی ها این سدان را 20 هزار دلار در روسیه می فروشند (+عکس)

اولوت آی-پرو از تک موتور الکتریکی ۱۵۰ اسب بخاری استفاده می کند که گشتاور حدود ۲۱۰ نیوتن متر را نیز در اختیار مجموعه قرار می دهد. انرژی مورد نیاز این موتور از بسته باتری ۵۳ کیلووات ساعت تامین می شود که با شارژر استاندارد حدود ۹ ساعت برای شارژ آن زمان نیاز است اما فناوری شارژ سریع طی ۳۶ دقیقه ظرفیت باتری را از ۲۰ به ۸۰ می رساند.

برد حرکتی اولوت آی-پرو حدود ۴۳۳ کیلومتر است.

خودرو طی ۹.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است.

از جزئیات و تزئینات بدنه باید به هدلایت هالوژن، دی لایت ال ئی دی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سپر و آینه هم رنگ بدنه اشاره کنیم.

اولوت آی-پرو ؛ چینی ها این سدان را 20 هزار دلار در روسیه می فروشند (+عکس)

داخل کابین نیز طراحی ساده ای در حد یک محصول اقتصادی دارد. از امکانات این بخش می توان به تنظیم مکانیکی صندلی راننده در ۶ جهت، استراحتگاه دست ردیف جلو با نگهدارنده لیوان، سوکت ۱۲ ولت، ۲ پورت یو اس بی برای ردیف دوم، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن، گرم کن شیشه عقب، پاور ویندوز، سیستم بهبود هوای کابین (PM2.5 filter)، سیستم صوتی با ۲ اسپیکر، نمایشگر دیجیتال ۷ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۷ اینچی اطلاعات کیلومتر و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: سنسورهای پارک عقب، ترمز پارک الکتریکی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، نشانگر فشار باد لاستیک، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، ای بی اس، ئی بی دی و ایزوفیکس صندلی کودک قابل اشاره هستند.

قیمت پایه این خودرو در بازار روسیه حدود ۱۹۸۰۰ دلار است.

اولوت آی-پرو

 منبع: عصرایران

دکمه بازگشت به بالا