ب ام و X2 مدل ۲۰۲۴ و شباهت جالب به اکس۴ (+عکس)

همانند نسل اول اکس۲، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه چیز شبیه به ب ام و اکس۴ به نظر می رسد.

موبنا – اکس۲ خودرویی است که از سال ۲۰۱۷ تا کنون روی خط ب ام و قرار دارد. اکس۲ که با کد داخلی اف۳۹ شناسایی می شود در کلاس کراس اوور ساب کامپکت لوکس معرفی و تولید آن همچنان ادامه دارد.

اخیرا Kolesa.ru که در زمینه ارائه رندر های قابل اعتماد خودرویی کاملا شناخته شده و مطرح است از تصاویر ب ام و اکس۲ مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرده است.

همانند نسل اول اکس۲، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه  چیز شبیه به ب ام و اکس۴ به نظر می رسد. سپر اسپرت، دیفیوزر، تفاوت سطح روی درب ها، گلگیرهای حجیم عقب و … از جمله ویژگی های ظاهری در رندر اکس۲ مدل ۲۰۲۴ هستند.

ب ام و X2 مدل 2024 و شباهت جالب به اکس4 (+عکس)

به رغم تغییرات ظاهری، پیش بینی می شود در قسمت پیشرانه از پلتفرم قبلی استفاده شود. بدین ترتیب نمونه های ۳  سیلندر و ۴ سیلندر و البته تمام الکتریکی برای اکس۲ جدید قابل پیش بینی است.

تریم پرچمدار با پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری، ظرفیت ارائه ۳۰۰ اسب بخار را خواهد داشت.

البته تمامی این موارد در حد پیش بینی هستند مخصوصا در قسمت فنی که باید منتظر ارائه اطلاعات رسمی از سایت ب ام و باشیم اما در بحث طراحی، شانس موفقیت رندر های این ارائه دهنده با توجه به تجربیات قبلی بسیار زیاد است.

ب ام و اکس۲ مدل ۲۰۲۴

ب ام و X2 مدل 2024 و شباهت جالب به اکس4 (+عکس)

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا