نمایشی که سیتی یک قرن برایش صبر کرد! +عکس

باشگاه منچسترسیتی جام‌های کسب شده در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را که منجر به ثبت سه‌گانه شد را در ژاپن به نمایش گذاشت.

موبنا- فصل گذشته را باید بهترین فصل تاریخ باشگاه منچسترسیتی بنامیم. بعد از قهرمانی دراماتیک سال ۲۰۱۲ در لیگ برتر، خواسته های هواداران این تیم فصل به فصل بزرگتر می شد تا اینکه پپ گواردیولا و شاگردان با هدیه دادن سه‌گانه آنها را به هر آنچه که آرزویش را داشتند رساندند.

در تاریخ ۱۴۳ ساله باشگاه منچسترسیتی هیچ گاه در یک فصل سه قهرمانی در سه جام معتبر دیده نمی شد و شاگردان پپ در فصل ۲۳-۲۰۲۲  لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را بردند تا به دومین تیم تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شوند که موفق به ثبت سه‌گانه می شود.

رونمایی از سه گانه سیتی در توکیو

آنها در تور پیش فصل خود در شرق آسیا جام‌های قهرمانی‌شان را هم با خود برده اند تا برای اولین نمایش را به اجرا بگذارند که بیش از یک قرن برای تحقق آن زمان نیاز بود.

هواداران فوتبال در توکیو این شانس را داشتند تا با سه جام معتبر فوتبال اروپا یک جا عکس یادگاری بگیرند. باشگاه سیتی در یک مراسم پیش از بازی امروز مقابل یوکوهاما مارینوس جام های کسب شده در فصل اخیر را برای هواداران حاضر به نمایش گذاشت.

رونمایی از سه گانه سیتی در توکیو

این جام ها ابتدا در محیط بیرونی ورزشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت و هواداران این امکان را داشتند تا در کنار آنها عکس یادگاری بگیرند و سپس در داخل ورزشگاه محل برگزاری نیز برای چند ده هزار هوادار حاضر به نمایش گذاشته شد.

ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا