روزهایی که استقلال را تغییر داد؛ گریز از رویا با فرمول واقع‌گرایی

استقلال بعد از هیجان ابتدایی حالا زندگی براساس واقعگرایی را آغاز کرده است.

موبنا- شروع جواد نکونام با استقلال پرحرارت و پرهیجان بود، او مثل هر مربی دیگری احتمالا قصد داشت یک تیم پرستاره ببندد و با خیال راحت فصل را شروع کند اما واقعیت استقلال خیلی زود خودش را نشان داد. رویاهای نکونام دستکم در این مقطع شدنی نبودند و او باید آستین‌هایش را بالا می‌زد و خودش مسیری که رویاهایش را محقق می کند می‌ساخت.

بعد از گرفتن چند لقمه بزرگ و پر سر و‌صدا به نظر حالا رویکرد استقلال واقعگرایانه‌تر شده است. آنها امروز دو بازیکن جوان از تیم امید (خالدآبادی و آریا برزگر)گرفتند و این یعنی نکونام نمی‌خواهد منتظر بماند که پول از آسمان برسد تا او بتواند ستاره های پر اسم و رسم را به خدمت بگیرد.

او دارد آینده را می‌سازد و این می تواند یک اتفاق مثبت به حساب بیاید. اینکه این بازیکنان چقدر موثر باشند مشخص نیست اما انتخاب استراتژی درست را از سوی استقلالی ها نشان می دهد. 

آنها باید هرچه زودتر تیمشان را تکمیل و آماده مسابقات شوند. در فوتبال امروز جهان هیچ تیمی از سرمایه گذاری روی جوانهای بااستعداد ضرر نکرده و استقلال باید از این چالش بی‌پولی با یک سرمایه‌گذاری عبور کرده و حتی آنرا تبدیل به یک سرمایه گذاری برای ساختن یک تیم برای آینده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا