نماینده مجلس: با همین دست فرمان، قیمت مرغ بالاتر هم خواهد رفت

عباس جهانگیرزاده گفت: مرغ، نیاز اساسی خانواده‌ها است و معنی ندارد قیمت آن به بالای ۱۰۰ هزار تومان برسد و از طرفی، تاثیرگذاری خاصی هم از دوستان در وزارت جهاد کشاورزی نبینیم.

موبنا-این روزها، شاهد پرواز کردن قیمت مرغ در سراسر کشور هستیم. هرچند گفته می‌شود قیمت مرغ به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان رسیده، اما برخی از اخبار‌ها حاکی از عرصه مرغ کیلویی ۱۲۰ هزار تومان دارد و در این بین، مسئولان دولتی اصرار دارند که قیمت مرغ، کیلویی ۷۳ هزار تومان است؛ موضوعی که با یک تحقیق میدانی مشخص می‌شود فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارد.

در این خصوص، عباس جهانگیرزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به اقتصاد۲۴ گفت: از آن جایی که افزایش قیمت مرغ در کشور پررنگ شده از وزیر جهادکشاورزی و معاونانش خواستیم که به کمیسیون کشاورزی بیایند.

تمام چالش‌ها و کمبود‌های کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد

وی افزود: من بار‌ها گفته‌ام تمام چالش‌ها و کمبود‌های کشور به سوءمدیریت برمی‌گردد. اگر مدیریت درستی صورت بگیرد، مطمئناً نتیجه مطلوبی حاصل خواهد شد و در قضیه مرغ هم، دقیقاً این موضوع صدق می‌کند.

نماینده پارس‌آباد تصریح کرد: الان اتفاقات گرانی و تورم بر کسی پوشیده نیست و همه می‌بینند و دولت هم باید بداند که با گفتاردرمانی چیزی درست نمی‌شود. بهبود اوضاع، به همت مسئولان برمی‌گردد نه حرف و شعار‌های زیبا.

جهانگیرزاده اظهار داشت: چندی پیش، مطلبی را مطالعه می‌کردم که گفته بود مرغ گران‌تر از این هم خواهد شد. از این‌رو، هم مردم سوال دارند و هم دغدغه، که باید بگویم کاملاً به حق و به جا است. نهایت کاری که ما در مجلس می‌توانیم انجام دهیم این است که از وزرا و معاونین آن‌ها، سوال بپرسیم و با دعوت آن‌ها به کمیسیون، دغدغه‌ها را مطرح و خروجی کار‌ها را رصد کنیم. متاسفانه این افراد هم، گاهی به نوعی طفره می‌روند و جواب درستی به ما نمی‌دهند.

بیتوته

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا