از گوشی موبایل تا اینترنت رایگان در جشن ۲۹ سالگی همراه اول

همراه اول، بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشورمان ۲۹‌مین سالروز تاسیس‌اش را با اهدای هدایای جذاب از جمله گوشی سامسونگ‌ S23 Ultra و طیف متنوعی از جوایز دیجیتال جشن می‌گیرد.

موبنا – همراه اول که از سال ۱۳۷۳ نخستین سیمکارت موبایل را به مشترکان ایرانی عرضه کرد،‌ امروز بعد از نزدیک به سه دهه فعالیت، ضمن اهدای جوایز هیجان‌انگیز، اطلاعات جالبی از سال‌های همراه مشترکان را نیز ارائه می‌کند.

مشترکان این اپراتور می‌توانند با ورود به اپلیکیش «همراه‌من» و از بخش هدایای تشویقی، به‌سادگی آماری از فعالیت یک ساله اخیر خود را مشاهده کنند. این اطلاعات شامل میزان مصرف اینترنت، تعداد پیامک‌های ارسالی،‌ سال‌های همراهی و میزان مکالمه یک سال اخیر می‌شود. هر مشترک می‌تواند وضعیت یک سال اخیر خود را با سایر مشترکان مقایسه کند و ببیند در چه رده‌ای در میان سایر افراد قرار دارد. گفتنی است مشترکان بعد از ورود به اپلیکیشن «همراه‌من» می‌توانند ضمن مشاهده آمار مذکور، تصویری از صفحه را با دوستانشان به‌اشتراک گذاشته و صفحه همراه اول و یک کاربر دیگر را منشن کرده و در قرعه‌کشی گوشی‌های سامسونگ S23 ultra شرکت کنند.

همراه اول به غیر از قرعه‌کشی که درباره‌ آن خواندید، جوایزی در دو قالب هدایای تلکامی و دیجیتال نیز در نظر گرفته که به سلیقه و انتخاب مشترکان همراه اول، برای آنان فعال می‌شود.

هدیه خدمات زندگی دیجیتال تدارک دیده شده شامل چهار بسته «فیلم بازها»، «ماجراجویان»، «قهرمانان علم» و «پیشگامان» که به انتخاب مشترکان برای آن‌ها فعال می‌شود و همچنین تمامی متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» دریافت می‌کنند. بسته «فیلم بازها» شامل تخفیف در سرویس‌های فیلم‌نت، گپ فیلم و نت‌باکس می‌شود و بسته «ماجراجویان» نیز شامل تخفیف در سرویس‌های فلای‌تودی، جاجیگا و بیمه سفر آی‌بیمه است. بسته «قهرمانان علم» شامل تخفیف آکادمی همراه، آلاء و شنوتو می‌شود. بسته «پیشگامان» نیز مربوط به تخفیف آچاره، نبض و سیب اپ است. بد نیست بدانید ارزش هر یک از این بسته‌ها پنج میلیون ریال است که مشترک می‌تواند با سلیقه خود یک مورد را انتخاب کند.

درخصوص هدیه تلکامی نیز لازم است بدانید این هدیه شامل یک گیگابایت اینترنت داخلی رایگان همراه اول است که در کنار چهار بسته کدهای تخفیف کسب و کارهای معتبر اکوسیستم دیجیتال کشور قرار دارد؛ یعنی مشترکین هر بسته‌ای را که انتخاب کنند، حتماً یک گیگابایت اینترنت نیز شامل آن‌ها می‌شود.

همراه اول به غیر بسته‌ها و هدایایی که درباره‌ آن خواندید، اینترنت رایگان نیز ارائه می‌کند. مشترکان برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول یا کدهای تخفیف باید به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند. سپس به بخش هدایای تشویقی رفته و گزینه «سالروز همراهی» را انتخاب کرده و بعد از آن به پایین صفحه رفته تا بخش «جایزه همراهی» نمایش داده شود.

مشترکان باید از میان چهار بسته نمایش داده شده یکی را انتخاب و گزینه «این بسته را انتخاب می‌کنم» را انتخاب کرده و سپس کدهای تخفیف به تفکیک نمایش داده شده و می‌توان هر یک از آن‌ها را کپی کرد. همچنین فعالسازی اینترنت و کدهای تخفیف برای کاربر پیامک خواهد شد.

توجه داشته باشید هر کد تخفیف شرایط خاص خود را دارد؛ به طور مثال کد تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی «فیلم‌نت» تنها برای اشتراک سه ماهه فعال می‌شود.

در پایان توصیه‌ می‌کنیم برای بهره‌مندی از جوایز و شرکت در قرعه‌کشی همراه اول، حتما اپلیکیشن همراه‌من را نصب کنید یا اگر از قبل نیز آن را روی گوشی دارید، حتما نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا