۱۵ میلیارد هزینه برای محمدرضا خالد آبادی

رقابت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب محمدرضا خالد آبادی گلر قیمت این بازیکن را چند برابر کرده است.

موبنا– درحالی که باشگاه هوادار در ابتدا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با دریافت مبلغ ۸ میلیارد تومان رضایت نامه محمدرضا خالد آبادی را صادر می کند، اصرار جواد نکونام به جذب این بازیکن نیز شرایطی را ایجاد کرد که مبلغ رضایت نامه تغییر کرد و حتی طبق برخی شنیده ها به ارقامی حدود ۱۲ میلیارد نیز رسیده است. به گونه ای که باشگاه استقلال اعلام کرده حاضر است برای انتقال این بازیکن مبلغ ۱۲ میلیارد تومان البته در قالب چک های تاریخ دار به باشگاه هوادار بپردازد و باشگاه پرسپولیس نیز تاکید کرده بیش از ۱۰ میلیارد برای صدور رضایت نامه پرداخت نخواهد کرد.

در این میان نکته ای که عجیب به نظر می رسد این است که تلاش دو باشگاه برای جذب یک دروازه بان باعث شده رقم رضایت نامه و حتی دستمزد این بازیکن به میزان قابل توجهی افزایش یابد. آن هم در حالی که به نظر می رسد هر دو باشگاه روی خالد آبادی به عنوان دروازه بان دوم حساب کرده اند.

در تیم پرسپولیس با وجود علیرضا بیرانوند که قطعا خالد آبادی دروازه بان دوم خواهد بود و در تیم استقلال نیز با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد محمدرضا خالد آبادی دروازه بان دوم خواهد بود چون آبی پوشان در اندیشه جذب یک دروازه بان جدید به عنوان دروازه بان اول هستند.

دکمه بازگشت به بالا