بایدن درباره رئیس واگنر : جای پریگوژین بودم مراقب آنچه می‌خوردم بودم

بایدن گفت: ایالات متحده نمی‌داند پریگوژین کجاست یا برنامه‌های او چیست اما “اگر جای او بودم، مراقب غذایی که می خورم می بودم. به منوی غذای خود بیشتر توجه می‌کردم.”

موبنا- جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پی شورش ناکام یوگنی پریگوژین رئیس گروه شبه نظامی روسی واگنر به او هشدار داد که ممکن است در خطر باشد و مراقب آنچه می خورد باشد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر، پس از شورش ماه گذشته گروه وابسته به آن در ماه گذشته و تصرف کوتاه مدت یک مرکز نظامی روسیه، ممکن است در خطر باشد.
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک کنفرانس مطبوعاتی در هلسینکی پس از سفر به سه کشور اروپایی درباره یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر با تاکید بر مراقبت این فرمانده شورشی روسی از خود گفت: ایالات متحده نمی‌داند پریگوژین کجاست یا برنامه‌های او چیست اما “اگر جای او بودم، مراقب غذایی که می خورم می بودم. به منوی غذای خود  بیشتر توجه می‌کردم.”
رئیس جمهور آمریکا همچنین روسیه را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا کرد و گفت: روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می کند. بایدن در عین حال اذعان کرد که  احتمال جدی استفاده پوتین از سلاح هسته ای وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا