جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس»

نخستین تریلر از فیلم سینمایی «ناپلئون» ساخته «ریدلی اسکات» با بازی «واکین فینیکس» در نقش اصلی منتشر شد.

موبنا- این درام تاریخی از تاریخ ۲۲ نوامبر (اول آذر) در سینماها اکران می‌شود و پس از آن در سامانه نمایش آنلاین «Apple TV+» عرضه می‌شود.

فیلم سینمایی «ناپلئون» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بر اساس فیلمنامه‌ای از «دیوید اسکارپا» با بازی «واکین فینیکس» بازیگر برنده اسکار در نقش امپراتور و رهبر نظامی فرانسه ناپلئون بناپارت همراه است.

تریلر منتشرشده از این فیلم نشان‌دهنده صحنه‌های نبرد جذاب و چشمگیری است و پروژه بزرگ «ریدلی اسکات» را می‌توان از هم‌اکنون از شانس‌های اسکار ۲۰۲۴ دانست. ویژگی قابل توجه دیگر این فیلم این است که کمپانی اپل که سازنده این فیلم است قصد دارد با «ناپلئون» وارد اکران سینمایی شود که برای صاحبان سینما خبر خوشایندی است.

فیلم ناپلئون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

گفته می‌شود که این فیلم نگاهی اصیل و شخصی به ریشه‌های ناپلئون و صعود سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتوری دارد که از منظر رابطه اعتیادآور و اغلب ناپایدار او با همسرش و عشق واقعی ژوزفین، با بازی «ونسا کربی»، نگریسته می‌شود. «طاهر رحیم»، «بن مایلز»، «متیو نیدهام» و «لودین سانیه» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نوشته های مشابه

«واکین فینیکس» پس از بازی درخشان در فیلم «جوکر» و کسب جایزه‌های متعدد از جمله جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا و انجمن بازیگران آمریکا برای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن، در نقش «ناپلئون بناپارت» فرمانده انقلابی و امپراتور فرانسه مقابل دوربین رفته است.

«فینیکس» پیش‌تر در فیلم «گلادیاتور» با «ریدلی اسکات» همکاری کرده بود و این دومین تجربه همکاری این دو چهره سینمایی است.

ایسنا

دکمه بازگشت به بالا