تمرینات ناامیدکننده کیم کارداشیان؛ این ناامیدکننده‌ترین اسکواتی است که در تمام عمرم دیده‌ام

مربی بدنسازی کیم کارداشیان پس از به اشتراک‌گذاری برنامه تمرینی کیم، واکنش کاربران را به‌دنبال داشت.

موبنا- کیم کارداشیان با فیزیک بدنی بی‌عیب و نقص و حس مدگرایی بی‌نظیرش، همیشه خود را در اوج صنعت مدلینگ حفظ کرده است. با این حال، بسیاری تصور می‌کنند که این ظاهر فیزیکی او غیرطبیعی است و معتقدند که او به عمل‌های جراحی مختلف به چنین فیزیکی دست پیدا کرده است. با این حال، این شخصیت برجسته تلویزیونی ۴۲ ساله آمریکایی اظهار داشت که تزریق کورتیزون که برای پسوریازیس مصرف می‌کند باعث ایجاد فرورفتگی در لگن او شده است.

بر کسی پوشیده نیست که یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های جهان همیشه سعی می‌کند فیزیک عضلانی و متناسب خود را حفظ کند. به همین دلیل، او از ماه ژانویه تمرینات خود را با مربی برجسته سنادا گرکا شروع کرده است. اخیراً گرکا ویدئویی از تمرین ورزشی کیم کارداشیان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. با این حال،  جامعه تناسب اندام تحت تأثیر سبک تمرینی این سوپر مدل قرار نگرفته و بسیاری از طرفداران، نظرات خود را درمورد این نحوه تمرین در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

تمرینات ناامیدکننده کیم کارداشیان؛ این ناامیدکننده‌ترین اسکواتی است که در تمام عمرم دیده‌ام 01مربی تمرینات کیم کارداشیان در پستی اینستاگرامی، قسمتی از برنامه تمرینی پایین‌تنه این چهره سرشناس را به اشتراک گذاشت و در مورد آن نوشت:

تمرین گلوتس / تمرین پایین‌تنه – نگاهی اجمالی به برخی از تمرینات کیم.

گرکا عنوان کرد که کیم از ابتدای امسال با او تمرین می‌کند و این سلبریتی با وجود مشغله‌ای که دارد، حتماً در روز زمان مختصری را به انجام تمرینات اختصاص می‌دهد. او در ادامه متن این پست نوشت:

من به پیشرفتی که کرده‌ایم، افتخار می‌کنم و از دیدن اینکه این سفر، ما را به کجا می برد، بسیار هیجان‌زده هستم.

تمرینات ناامیدکننده کیم کارداشیان؛ این ناامیدکننده‌ترین اسکواتی است که در تمام عمرم دیده‌ام

تمرینات بدنسازی کیم کارداشیان

این مربی، تمرینات باسن کیم کارداشیان را برای فالوورهایش به اشتراک گذاشت:

  1. پلانک از بغل – ۱۶ تکرار برای هر طرف ۳ ست
  2. اسکوات جانبی جام، باند کششی – ۱۲ تکرار در ۳ ست برای هر طرف
  3. اسکوات با کمربند – ۱۲ تکرار در ۴ ست + ۱۲ تکرار دراپست
  4. خارج ران نشسته – ۱۲ تکرار در ۴ ست
  5. سومو – RDL 12 تکرار در ۴ ست
  6. هیپ تراست – ۱۲ تکرار در ۴ ست + ۸ تکرار نیمه تمام
  7. راه رفتن هیولا با کش – ۳۰ تکرار

واکنش کاربران به برنامه تمرینی کیم کارداشیان

پس از تماشای تمرین او، کاربران اینترنتی متقاعد شدند که کیم در انجام برنامه تمرینی خود تخصصی ندارد و به این پست واکنش نشان دادند. بسیاری از نظرات نشان می‌دهد که جامعه تناسب اندام، تمرینات کیم کارداشیان را تأیید نمی‌کند. یک کاربر با ابراز ناامیدی نوشت:

تلاش او خنده‌دار است. او حتی حرکت کامل را نمی‌تواند انجام دهد.

یکی دیگر از عاشقان تناسب اندام در واکنش به این تمرین نوشت:

این ناامیدکننده‌ترین اسکواتی است که در تمام عمرم دیده‌ام.

تمرینات ناامیدکننده کیم کارداشیان؛ این ناامیدکننده‌ترین اسکواتی است که در تمام عمرم دیده‌ام 01یکی دیگر از طرفداران کیم کارداشیان نوشت:

چیزی که من می‌بینم، شبیه کسی است که سال‌ها هیچ برنامه تمرینی نداشته و تمرینی نکرده و بدنش سفت و بدون تحرک به نظر می‌رسد.

یکی از کاربران اینترنتی درباره این مربی نوشت:

اعتبارت به‌عنوان یک مربی از بین رفت.

یکی دیگر از کاربران هم اظهار داشت که این کاری که کیم انجام می‌دهد، تمرین نیست. ویدئوهایی که سلبریتی‌ها از تمرینات خود در باشگاه‌ها منتشر می‌کنند، اغلب به طور کامل در فضای مجازی توسط جامعه تناسب اندام موردبررسی قرار می‌گیرند و متأسفانه کیم کارداشیان نتوانست کاربران را با برنامه تمرینی خود تحت تأثیر قرار دهد.

سرخ نیوز

دکمه بازگشت به بالا