۷ سال بعد از آشنایی با کریس رونالدو / ثروت خالص جورجینا رودریگز چقدر است؟

نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو ثروتی معادل ۱۰ میلیون دلار دارد. حالا سوال اینجاست که او این ثروت را چطور به دست آورده است؟

موبنا- جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، یکی از افرادی است که به صورت مداوم نام او را در سرتیتر رسانه های خبری می بینیم. او بعد از آشنایی با این ستاره فوتبال، تبدیل به یکی از چهره های محبوب در شبکه های اجتماعی شده است و طرفداران زیادی کسب کرده.

جورجینا و رونالدو از سال ۲۰۱۶ با هم هستند. آشنایی آنها به زمانی برمی گردد که جورجینا در فروشگاه گوچی شهر مادرید مشغول به کار بود و رونالدو برای خرید به این مغازه مراجعه کرده بود. آنها حالا دو فرزند مشترک به نام آلانا مارتینا و بلا اسمرالدا دارند و سه فرزند دیگر رونالدو به نام های اوا، متئو و کریستیانو جونیور هم با این زوج جوان زندگی می کنند.

درآمدزایی و دارایی خالص جورجینا چقدر است؟

گزارش های منتشره حاکی از آن است که دارایی خالص فعلی این مدل آرژانتینی- اسپانیایی حدود ۱۰ میلیون دلار است. او بعد از آشنایی و آغاز زندگی اش با رونالدو، توانست خود را به عنوان یک مدل سرشناس و پرطرفدار به دنیای مد و لباس معرفی کند و با رشد و گسترش تعداد هواداران او در شبکه های اجتماعی، درآمدزایی او نیز افزایش یافت و حالا او در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی حضوری تاثیر گذار دارد.

تمرینات خاص جورجینا رودریگز با پوشش عجیب در عربستان!طبق گزارش میل آنلاین، جورجینا در ازای هر تبلیغی که در پلتفرم های شبکه های اجتماعی منتشر می کند، تقریبا ۱ میلیون دلار دریافت می کند. این گزارش در سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ زمانی که جورجینا تنها ۲۸ میلیون فالوور داشت ولی حالا تعداد فالوورهای او از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده و در نتیجه او طبیعتا مبالغ بیشتری را برای هر تبلیغ در سال ۲۰۲۳ دریافت خواهد کرد.

رودریگز در طول زندگی مشترکش با ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، سرمایه گذاری های تجاری متنوعی را راه اندازی کرده و در نتیجه ثروتش را افزایش داده. او با موفقیت خط تولید لباس و عطر خود را راه اندازی کرد و بدین ترتیب حضورش در صنعت مد را گسترش داد.

او به علاوه در چندین شوی تلویزیونی از جمله مستند «من جورجینا هستم» شبکه نتفلیکس حضور یافت و همین ها باعث افزایش محبوبیت او در نتیجه بالا رفتن پتانسیل درآمدزایی اش شده. جورجینا به لطف زندگی با یک ستاره دنیای فوتبال، توانسته تا ارتباطات خوبی را با تاجران و سرمایه داران متعدد برقرار کند و این ترکیب های استراتژیک، باعث شده تا او بتواند با سرعت بالایی دارایی خالصش را افزایش دهد.

هفت سال بعد از آشنایی با کریس رونالدو / ثروت خالص جورجینا رودریگز چقدر است؟جورجینا و پشت سرگذاشتن همسران بکام و مسی در اینستاگرام

جورجینا به عنوان نامزد پرطرفدارترین فرد در اینستاگرام، می تواند با افتخار بگوید که در این شبکه اجتماعی رکورددار است. او اولین همسر در بین همسران و نامزدهای فوتبالیست هاست که توانسته رکورد ۵۰ میلیون فالوور در اینستاگرام را پشت سر بگذارد. او حالا از این حیث در جایگاهی بالاتر از آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی و ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام قرار دارد.

در حال حاضر تعداد فالوورهای آنتونلا در اینستاگرام ۳۶ میلیون نفر است و ویکتوریا بکهام حدود ۳۱ میلیون فالوور دارد.
جورجینا این میزان محبوبیت را در مدت زمان کوتاهی به دست آورده؛ باید این را درنظر داشت که او از سال ۲۰۱۶ و بعد از آشنایی اش با رونالدو تبدیل به یک سلبریتی شده ولی حالا فالوورهایی به مراتب بیشتر از همسران مسی و بکهام دارد. جورجینا معمولا در رویدادهای تبلیغاتی دعوت می شود و تصویرش را روی جلد مجله های مختلف مد می بینیم.

سرخ نیوز

دکمه بازگشت به بالا