پودر برنزه کننده چیست؟ نحوه استفاده از ان

ستفاده از برنزر یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد رنگ در پوست صورت است. علاوه بر فصل تابستان، در تمام فصول سال می‌تواند به پوست درخشندگی ببخشد. ممکن است برای شما که تازه با این محصول آشنا شده‌اید، سؤالات زیادی پیش آمده باشد. به عنوان مثال، چگونه باید از برنزر استفاده کنیم؟

موبنا-از پودر برنزه کننده برای آرایش استفاده می‌شود و باعث درخشش و سلامت پوست می‌شود. در استفاده از این پودر، باید به این نکته توجه داشت که آن را روی قسمت‌هایی از صورت بمالید که به نور آفتاب مستقیم معرض هستند. هنگام خرید پودر برنزه کننده، بهتر است یک رنگ تیره‌تر از رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا آرایش شما مصنوعی به نظر نیاید.

 

بهترین پودر برنزه کننده

 

پودر برنزه کننده چیست؟

پودر برنزه کننده یکی از ابزارهای محبوب آرایشی است که به چهره‌ای گرم و دلپذیر کمک می‌کند و پوست را درخشان می‌کند. پودر برنزه کننده نوت با بافتی سبک و لطیف، ظاهری طبیعی و برنزه به پوست می‌بخشد و با ذرات درخشان خود پوست را درخشان می‌کند. همچنین، حضور ویتامین E در این محصول به عنوان قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده، به تغذیه پوست کمک کرده و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و پیری زودرس پوست را کاهش می‌دهد.

پودر برنزه کننده نوت با داشتن SPF15 از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول از مواد اولیه با کیفیت و با تایید متخصصان پوست تهیه شده است و با داشتن سه رنگ متنوع، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. می‌توانید از پودر برنزه کننده نوت به عنوان رژگونه و کانتور نیز استفاده کنید و نواحی مختلف صورت را برنزه کرده و از درخشش آن لذت ببرید، از جمله استخوان گونه، قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی و خط روی بینی. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده است و حجم آن ۲۰ گرم است.

 

پودر برنزه کننده چیست

 

برای استفاده از یک پودر برنزه کننده به چه ابزاری نیاز داریم؟

قبل از اینکه شروع کنید، این ابزار را برای استفاده از پودر برنزه کننده آماده کنید:

– یک کرم پودر یا پنکیک

– یک کانسیلر

– یک پودر تثبیت کننده آرایش

– چند عدد برس آرایشی مناسب

– یک پودر برنزه کننده با رنگ مناسب

– یک هایلایتر

– یک رژ گونه

 

پودر برنزه کننده صورت

نحوه استفاده از پودر برنز کننده

برای اینکه در میزان استفاده از یک پودر برنزه کننده افراط نکنید و آرایش صورت‌تان کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد، در ابتدا برس آرایشی را به آرامی روی پودر برنزه کننده بکشید، به برس ضربه‌ای بزنید تا میزان اضافی پودر از روی آن بریزد، سپس برس را روی پوست نقاطی از صورت که خواهیم گفت بکشید. پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنید.

برای داشتن یک آرایش طبیعی و زیبا با استفاده از پودر برنزه کننده، بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

– با استفاده از یک برس آرایشی مخصوص برنزر، کمی پودر برنزه کننده را روی قسمت‌های فوقانی صورت خود مانند پوست شقیقه، استخوان گونه‌ها و خط رویش مو بزنید.

– برای پخش کردن پودر برنزه کننده روی گونه‌ها و پوست شقیقه، با یک حرکت c شکل و با استفاده از برس آرایشی مخصوص، از روشی نرم و آرام استفاده کنید.

– برای داشتن آرایشی طبیعی‌تر و زیباتر، روی پوست فک خود کمی کنتراست ایجاد کنید.

– اگر قصد دارید روی خط بینی از پودر برنزه کننده استفاده کنید، میزان آن را کم نگه دارید تا به نظر طبیعی باشد.

بیتوته

دکمه بازگشت به بالا