حضور رگولاتور ارتباطی در غرفه همراه اول

رگولاتور ارتباطی کشور در بازدیدی از گروه همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با قائم‌مقام اپراتور اول ارتباطی، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های حوزه کاری این اپراتور نشست.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با آخرین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۲۳ امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران، از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه تحول دیجیتال و پلتفرم های هوشمندسازی بازدید کرد.

رگولاتور ارتباطی کشور در این بازدید ضمن آشنایی با طراحی سکوهای دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه، در تعامل با غرفه داران گروه همراه اول، از جزییات سرویس دهی هر کدام از محصولات جویا شد.

وی پس از بازدید از زون های اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال»، در نشستی با حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول، دغدغه ها و صحبت های مدیران همراه اول را نیز شنید.

در این نشست بر اهمیت زمینه سازی و فراهم سازی بسترهای رونق تولید محتوا نیز تأکید شد.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ که از ۴ تیر آغاز به کار کرد، امروز ۸ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به کار خود پایان داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا